🔞
•DRACO•
-Soha nem akarlak elveszíteni-mondtam és közben gyönyörű zöld szemeibe néztem.
-Én se téged-vett egy nagyobb levegőt majd elkezdte simogatni a kézfejem amely épp a mellkasán hevert.
-Tudod, én még sosem voltam senkivel előtted-folytatta és oldalra döntötte a fejét az ölemben.
-Azt hiszed én igen?-vontam fel a szemöldököm.
-Mindketten tudjuk, hogy igen-kuncogott egyet.•HARRY•
Olyan jó az illata. Nem bírok betelni vele. Most vagy az ő illata lett jobb vagy én érzem vonzóbbnak mint eddig bármikor.
Megfordultam és arcomat az ölébe fúrtam. Nevetett egyet majd lassan simogatni kezdte a hajam. Imádtam mikor a hajammal játszott.
-Nem tudsz ám még mindent rólam Potter-jelentett ki mire felemeltem a fejem.
-Akkor meséld el.
-Mit?
-Az életed Draco-felnyújtottam a kezem és megérintettem tökéletes arcát.
-Nincs azon semmi érdekes-vonta meg a vállát. Tudtam, hogy nem szeret a családjáról beszélni.
-Ugyan már, egy Malfoy vagy.
-Az...egy Malfoy-ismételte meg és közben nagyot sóhajtott.
-Mi a baj?-kérdeztem közben felültem így már mellőle néztem őt.
-Tudod, a Malfoy név nem azt az az nem csak azt takarja amit az emberek nagy-része hisz.
-Ezt meg, hogy érted?
-Most őszintén Harry mond el mi az első dolog ami eszedbe jut a családomról ha meghallod a nevünk.
-Vagyon és siker-válaszoltam őszintén.
-Na igen, ez mind szép és jó-rám nézett-de...
-De? De mi?
-Senki nem beszél arról, hogy jutott a családom el oda ahol van.
-Meséld el Draco-érdekelt minden. Minden ami ő ami az ő élete.
-Apám megölne.
-Nem is tud kettőnkről-a vállára döntöttem a fejem mint ma már korábban a teremben-és amúgy se bántaná az egyetlen fiát.
-Azt hiszed mi-fájdalmas mosoly üld Draco arcára.
-Te meg miről beszélsz?-kérdeztem.
Feljebb húzta az ingjét és enyhén oldalra fordult, hogy lássam a hátát.
-Úristen-mondtam és kezemmel megérintettem egy közel tíz centis nyomot amit nem messze tőle egy kisebb három centis ugyan olyan heg követett.
-Hát igen.-leengedte az inget mire én acél kék szemeibe néztem.
-Hogy szerezted?
-Apámtól kaptam ajándékba, hogy tudjam hol a helyem.
-Ezt meg, hogy értsem?
-Hosszú történet-dőlt vissza a fának.
-Meséld el-kérleltem.
-Még annó másodikba meséltem Craknak és Monstronak hogy van egy titkos rész a házban amit a Minisztérium sose talál meg. Csak nekik meséltem erről a helyről-tudtam miről beszél ugyan is az ott másodikba nem Crak és Monstro volt hanem én és Ron, persze ezt nem terveztem elmondani neki-mikor apám holmijait megtalálta ott másnap a Minisztérium engem haza hívatott. Kérdezte kinek mondtam el, hogy ott van az a rés a padló alatt. Azt feleltem senkinek, mire verita szérumot itatott velem.
Mikor rájött, hogy annak a két féleszűnek meséltem bármit is a család titkos ügyeiről felkapta az ostort amivel Dobbyt, őt úgy hallottam ismered-bólintottam-szóval amivel Dobbyt nevelte apám és mérgében ezúttal rám csapott vele.
-Úristen-kaptam a szám elé a kezemmel. Mostmár biztos soha nem mondom el neki, honnan tudtak a résről.
-Anyám persze rögtön ott volt és le akarta állítani apámat mire ő csak annyit mondott megérdemeltem.
-Sajnálom Draco-mondtam majd a háta és a fa közé nyúlva próbáltam megérinteni az ostor nyomát.
-Ugyan-legyintett a kezével majd előrébb hajolt, hogy hozzá férhessek a hátához.
-Apád nem normális-jelentettem ki és közbe felhúztam az ingjét.
-Tudom-mondta majd éreztem ahogy a teste össze rezzen mikor a heghez ért a mutató ujjam.
Lassan oda hajoltam és úgy ahogy ő is tett korábban megcsókoltam a sebhelyét.
-Mit művelsz?-súgta oda.
-Semmit-válaszoltam majd kezeimet az ing alatt előre fele csúsztattam. Megéreztem kockás hasát az ujjbegyeim alatt. Zongora módjára játszani kezdtem rajtuk mire Draco száját apró nyögésre hajazó hang hagyta el.
-Élvezed?-nem felelt csak csukott szemmel hátra vetette a fejét.
Egyik kezem feljebb csúsztattam egész a melléig.
-Nekem bármit elmondhatsz-súgtam a fülébe.•DRACO•
Nem igazán tudtam hova vezet amibe Harry most bele kezdett a kezeivel.
-Köszönöm-nyögtem ki mire megcsókolta a nyakam.
Egyik keze kibújt az ingem alól és egyenesen az ölembe vándorolt.
Megmarkolta egyre merevedő férfiasságom mire akaratlanul is nyögtem egyet.
-Hoppá-súgta oda huncutul.
Másik keze is kibújt az ingem alól és nadrágom gombjával kezdett babrálni. Végül úgy döntött elém ül inkább így én vissza dőltem a fának.
Lassan kigombolta a nadrágom és bele csúsztatta a jobb kezét.
Egyenesen a szemembe nézett mire megragadtam az arcát és szenvedélyesen megcsókoltam. Ekkor keze elérte azt a pontot én pedig bele nyögtem a csókunkba. Erre elmosolyodott.
Lassan elvált ajkaimtól és újra a nyakam felé vette az irányt.
Szemem becsukva hagytam, hogy azt tegye velem amit csak akar. Vállamhoz érve bele harapott mire egész testem összerezzent.
-Hogy bírod?-kérdezte gúnyosan csak annyit feleltem;
-Fog be...-és elmosolyodtam.
-Ahogy óhajtod-mondta.•HARRY•
Két kezemmel megfogtam a nadrágját és elkezdtem húzni. Megemelte a csípőjét és a fenekét, hogy könnyebb dolgom legyen.
Lefeküdtem a fűbe fejem egyenesen a bábai között volt. Kinyitotta a szemét és lenézett rám. Tekintetünk találkozott.
Ekkor megragadtam a derekát és közelebb rántottam. Lassan lehúztam az alsóját majd egy csókot nyomtam egyre csak merevedő szervére. Ismét nyögött.
Bele markoltam a fenekébe és lassan a számba vettem férfiasságát.•DRACO•
Kezemmel a fejéhez kaptam és bele markoltam sűrű fekete tincseinek tengerébe.
A látvány ahogy feje fel-le mozgott a lábaim között hihetetlen volt. Igaz nem túl sokszor néztem oda ugyanis elég jól csinálta. Szemem java részt csukva volt fejem pedig hátra vetve a fának.•HARRY•
Tovább bírja mint én. Lassan szívni kezdtem a férfiasságát remélve, hogy ezzel fokozom az orgazmushoz vezető útját. Így is lett. A következő pillanatba hatalmas nyögés már-már egy halkabb sikoly. Draco egész teste megremegett és erősebben szorította a hajam.
A következő pillanatban már éreztem is meleg gyönyörét a számban. Csak úgy mint ő, lenyeltem.•DRACO•
Harry ledőlt mellém a fűbe és hatalmas mosoly terült szét az arcán.
-Nem is voltam olyan rossz-mondta. Mire fölé hajoltam és megcsókoltam. Szája még meleg volt.
-Határozottan nem-mosolyogtam rá.
Lassan vissza húztam az alsónadrágom majd a gatyámat is. Fejét újra az ölembe döntötte.
-Nekem bármit elmondhatsz.-nézett bele egyenesen a szemembe.
-Tudom-mondtam majd ismét megcsókoltam.
-Örökre itt maradhatnánk-jegyezte meg mire nevettem egyet és megsimogattam az arcát.
-És még tovább is Harry.
YOU ARE READING
what happened?
Fanfiction|SZÜNETEL-vagyis nincs befejezve és nem is lesz-| Harry és Malfoy a hatodik évüket kezdik a Roxfort Boszorkány és Varázslóképző Szakiskolában amikor is életükben egy váratlan csavar következik be melyre egyikük se volt felkészülve... "-Bassza meg!-m...