🔞
•HARRY•
A reggel lassan érkezett. Bár ez betudható annak, hogy tegnap éjjel a sikátori akció után nem igazán jött álom a szememre.
Egy majdnem üres szobában ébredtem, Ron még alszik, kicsit sem lepődtem meg.
-Ron, ébresztő! Le fogod késni a vonatot-lökdöstem a fiút.
-Jól van, csak még öt percet adj-csapkodott a levegőbe. Ekkor berontott Fred és George.
-Ki az ágyból te lustaság-ragadta meg Ron karját idősebbik bátyja.
-Jó,jó! Fent vagyok-hadonászott a fiú.Ron gyorsan felöltözött ám sajnálatára nem elég gyorsan ahhoz, hogy még elérje az indulóknak kitűzött reggeli időpontját. Búcsúzóul megölelt és az orromra kötötte, hogy nélküle ne csináljak semmi hülyeséget majd elhagyta a szobát.
Ott ültem egy üres szobába. Szó szerint egy barátom se maradt a Griffendélből.
Lassan felöltöztem, elvégre is, hova sietnék? Lesétáltam a Nagyterembe.
A ház asztalok nem voltak berendezve. Mindössze két asztalt hoztak be és a bent maradt diákok azoknál foglalhattak helyet. Mikor beléptem alig 15-20 diák lehetett ott. Egyből kiszúrtam Draco szőkén csillogó tincseit.•DRACO•
-Jó reggelt-huppant le mellém hirtelen valaki, Potter.
-Neked is-fordultam felé mosolyogva.
-Hogy aludtál?-látszott rajta, hogy örül. Most felteheti azokat a kérdéseket amiket bár minden reggel feltehetnénk egymásnak.
-Egész jól, azt hiszem-válaszoltam majd szedtem magamnak két pirítóst-és te?
-Őszintén-a tökleves kancsó után nyúlt-nem igazán tudtam aludni a sikátoros kis,tudod-elpirult.
-Ja, igen-elmosolyodtam-az nem volt semmi.-mindkettőnkből nevetés tört elő.
-De ugye nem voltam rémesen rossz vagy ilyesmi?-fordult felém és kanalával hadonászva tette fel a kérdést.
-Nem! Abszolút nem-megfogtam és lehelyeztem a kezét mielőtt kárt tett volna bárkiben evő eszköze segítségével.
-Akkor megnyugodtam-kacagott halkan.
-És...mit csináljunk ma?
-Elnézve az időt-mondta Harry-bent kell programot találnunk.
-Van egy ötletem.
-Ki vele.
-Le jöhetnél a Klub Helyiségünkbe, körbe vezetnélek aztán beszélgethetnénk.
-A szobádban?-egy sunyi már-már perverz pillantást vetett rám.
-Akár...-mondtam.•HARRY•
Miután megreggeliztünk Draco nyomában el indultam a Mardekár pincéje felé. Szokatlan volt számomra az alaksor hidege.
Hirtelen megéreztem egy puha tenyeret az enyémbe. Dracoé volt. Olyan jó érzés végre újra kézen fogva sétálni.
-Meg is érkeztünk-mondta mikor egy nagy kő ajtóhoz értünk.
-Hűha.-teljesen más volt mint a mi vagy akár a többi ház bejárata.
-Malazár!-kiáltotta, ez a jelszó gondoltam.
Az ajtó kitárult és egy zöldes színekben úszó terem jelent meg előttem.
-Gyere beljebb-mondta Malfoy majd megragadta a karom és behúzott egyenesen a helyiségbe.
-Nem semmi-mondtam miután körbe pillantottam a pince folyosójánál jóval melegebb térben.
-Gyere-indult el hirtelen a Szőke egy lépcső sor felé.
Követtem.
-Ez itt a szobám, mármint szobánk de ugye most csak az enyém-mondta majd leült egy ágyra.•DRACO•
Örülök, hogy Harry végre többet láthat belőlem. Abból, hogy hol élem a napjaim nagy részét.
-Ez a te ágyad?-kérdezte arra az ágyra mutatva ahol épp ültem.
-Igen.-válaszoltam.
A fiú levette cipőjét majd lehuppant mellém az ágyra.
-Kényelmes-jegyezte meg.
-Tudom-feleltem,majd csatlakoztam az ágyon fekvő kócos fekete hajú fiúhoz.
YOU ARE READING
what happened?
Fanfiction|SZÜNETEL-vagyis nincs befejezve és nem is lesz-| Harry és Malfoy a hatodik évüket kezdik a Roxfort Boszorkány és Varázslóképző Szakiskolában amikor is életükben egy váratlan csavar következik be melyre egyikük se volt felkészülve... "-Bassza meg!-m...