~ROXMORC~

527 27 9
                                    

🔞
•HARRY•

Mikor kiléptem az elhagyatott teremből a folyosó már üres volt. Körbe néztem a már sötét, kihalt folyosón. Vettem egy mély levegőt majd elindultam a Griffendél torony irányába.
A lépcsőket szelve máson sem járt az agyam csak Dracon és a közelgő tavaszi szüneten. Örülök, hogy itt marad. Hermione mindig haza megy. Ronnak viszont ez az első, hogy magamra hagy egy szünetben. Nem mehetek hozzájuk ezúttal ugyan is Romániába mennek  a család legidősebb gyermekéhez. Mrs.Weasley felajánlotta, hogy tartsak velük én is de jobbnak láttam ha idén az iskolában maradok.

-Hol maradtál eddig?-kérdezte Hermione amint leültem melléjük az egyik bőr fotelbe.
-Lehajoltam, hogy megkössem a cipőm és elsodort a tömeg-ez volt a leghihetőbb magyarázat amit ki tudtam találni amíg felértem.
-Legközelebb fogd meg a talárom Harry-javasolta Ron majd felém nyújtott egy csomag Bagoly Berti féle Minden Ízű Drazsét.
-Nem kérek, köszönöm-ráztam a fejem.
-Hát jól, több marad nekem.-vonta meg a vállát a fiú.
-Holnap órák után akkor lemehetnénk a faluba-hozta fel a témát Seamus aki az egyik mellettem elhelyezkedő fotelben ült.
-Mi is az utolsó óránk?-kérdezte Ginny.
-Bűbáj Tan a Hollóhátasokkal-vágta rá Hermione.
-M...meghívhatnánk Lunát is-dadogta oda Neville aki a kandalló előtt ült és épp a pálcáját elemezte. Furcsa szokásai egyike volt, hogy minden este végig vizsgálja fenyőfa pálcáját, hátha valaki megbabrálta amíg nem figyelt.
-Jó ötlet-mosolygott Ginny.
-Akkor ezt megbeszéltük-szólalt meg Ron.

•DRACO•

-Lemehetnénk a faluba holnap-vetette fel az ötletet Blaise.
-Felőlem-vonta meg a vállát Adam.
-Hívhatnánk Pansy-t is-mondta Crak miközben épp a talárját gyömöszölte be az ágya alá.
-Draco?
-Részemről rendben-vágtam rá, ugyse terveztem semmit holnapra.
-Holnap után úgyis tavaszi szünet, adjuk meg a módját az utolsó napnak előtte.
-Akkor Három Seprű gondolom-nevettem el magam.
-Alap-röhögött Monstro majd bele öklözött a vállamba.

•HARRY•

-Várod már Romániát?-kérdezte Seamus Ront mikor már mind az ágyunkban feküdtünk.
-Aha, imádok oda menni. Tavasszal még nem is láttam-válaszolta Ron.
-Harry te a kastélyba maradsz?-fordult felém ezúttal Seamus.
-Igen-a válaszom tömör volt.
-A Griffendélből úgy tudom csak pár harmadikas marad-mondta Neville.
-Nem fogok unatkozni nyugodjatok meg-eszem ágába se volt elmondani, hogy egy hetet fogok Draco Malfoy társaságában tölteni. Valahogy mégse bírtam mindent magamban tartani-majd olvasok-vágtam rá gyorsan nehogy gyanút fogjanak.
-Csak át nem menj Hermioneba-nevetett Ron, majd Seamus és Neville is csatlakozott.

•DRACO•

Az órák rém lassan akarnak telni. Bár lehet csak az izgalom miatt tűnik ilyen hosszúnak minden perc, óra. Amit amiatt érzek, hogy holnap ilyenkor már Harryvel leszek és azt csinálunk amit csak akarunk anélkül, hogy félnünk kéne a lebukástól. A Mardekárból alig maradnak hárman rajtam kívül, azok is csak elsősök, és lányok.
Apám eléggé idegesen fogadta a baglyom a hírrel, hogy nem szándékozom haza utazni a szünetre. A válaszában olyasmiket emlegetett, hogy sok a dolgunk még meg, hogy Bella nénikém nagyon ki fog akadni ha ezt megtudja.

Az utolsó óránk Gyógynövény Tan a Hugrabugosokkal. Néha elgondolkodom miért rakták össze ezt a két házat pont erre az órára. Mármint, a Hugrások mind nagyon jók Gyógynövény Tanból mi Mardekárosok pedig nem igazán szeretjük ha bármiben is leköröznek minket.

what happened?Where stories live. Discover now