•DRACO•
-Na fiatal ember ennyi volt-veregeti meg a vállamat Madame Pomfrey-mehetsz is és készülhetsz órára.
-Köszönöm-nyögöm ki majd össze szedem a holmim és lassan elhagyom a gyengélkedőt.
Hajnal van, még senki nem mászkál a kastély folyosóin. A klub helyiségbe menet furcsa ismét a pince sötét folyosóinak hidege. Már hiányzott.
-Malazár!-mondom és a bejárat kitárul.
-DRACO-kiáltott fel Pansy, tudni illik ő mindig hajnal óta talpon van. Szeret korán kelni úgy véli így mindenre lesz ideje. Szerintem olyan mint egy jófej Granger.
-Jól van nem kell kiabálni-mosolygok rá majd fogadom az ölelését. Bármilyen hihetetlen mi Marsekárosok is emberek vagyunk igen szoktunk ölelkezni, nem túl gyakran de szoktunk.
-Piton nem mondott semmit azt se hagyta, hogy meglátogassunk.-zihálja olyan gyorsan, hogy bele szédülök.
-Semmi baj Pansy, jól vagyok.
-Hát amiket hallottunk az alapján nem ezt gondoltuk.
-Gondoltátok?
-Miután tegnap előtt reggel elhagytad a Nagytermet és nem jöttél vissza...szóval, mindenki azt találgatta hol lehetsz. És ami a legfurcsább volt- folytatta és a hangja kicsit elhalkult-Potter is eltűnt az nap.
-Tényleg nem történt semmi lényeges Pansy megnyugtatlak-intettem le majd a háló terem felé vettem az irányt, hogy összeszedjem magam reggeliig.•HARRY•
-Mi van Harry miért nem eszel?-érdeklődött teli szájjal Ron.
-Alig nyúltál a zabkásádhoz Harry- emeli fel a fejét Harmione a Hogy jegyezzünk meg több száz varázsigét egyszerűen című könyvből.
-Nem vagyok éhes-vágom oda válaszként mind kettőjük kijelentésére.
A szemem megállás nélkül a Mardekár asztalát fürkészi. Mióta kipattantak a szemeim csak azon gondolkozok Malfoyt már kiengedték-e.
-Nézzétek ki van itt-tekint oldalra Ron a hangjában annyi az öröm mint Pitonban.
-Máris kiengedték? Azt hittem egész héten bent lesz még.-súgja oda Harmione nekem és Ronnak.
-Úgy jár mintha mise történt volna. Pff Egoista kis Görcs- miután ez a mondat elhagyta Ron száját azt újra rántotta tölti meg.
Draco leült a szokásos helyére és beszélgetésbe elegyedett egy barna hajú magas mardekárossal. Nem bírtam levenni róla a szemem. Az a tökéletesen fésült haj, azok az acél csillogású kék szemek.
Hirtelen felemelte a tekintetét és a szemünk találkozott. Elpirultam és nem bírtam kimászni a tekintetéből.
-Mehetünk?- fordult felém Harmione a kérdéssel amivel vissza rántott a valóságba.
-Öhm aha persze-bólintottam majd felkaptam a cuccom és lassan elhagytam a Nagytermet Ron és Harmione társaságában.•DRACO•
-Jó reggelt gyerekek!-lép be a terembe Lumpsluck professzor-ma ismét az Amortentita főzet lesz a téma. És a változatosság kedvéért ma párokban fogtok dolgozni- a diákok többsége azonnal arra a személyre nézett akivel párt akart alkotni az órán- de, hogy egyenlő esélyekkel indulhassanak a párok, egy Mardekáros egy Griffendéles lesz a felállás- a teremben elégedetlenség moraja hallatszott- válasszatok párt a másik házból!Gyerünk!
Senki nem mozdult. Nyilván való volt, hogy egy Griffendéles se akar Mardekárossal dolgozni. Az az reméltem, hogy egy akar...
-Hát jó, ha ti nem majd én-emelte fel a pálcáját Lumpsluck-Emento!
Amint kimondta az igét mindenki feje felett megjelent egy papír cetli. Lassan a tenyerembe hullott az enyém. Egy név állt rajta;HARRY POTTER-GRIFFENDÉL.
-Most mindenki lépjen oda a párjához szépen.
-Tanár Úr-lóbálta a kezét Granger a magasba.
-Igen Miss Granger?
-Mi volt az az ige amit az előbb használt?
-Oh ez egy saját fejlesztésű varázslat olyan esetekre ha párokba kéne raknom olyan diákokat akiknek nem fűlik rá a foguk-mondta elégedetten a professzor.
-Pszt te kit kaptál?-bökött oldalba Pansy.
-Pottert-mutatom a cetlit.
-Jaj, hát sok sikert.
-És te?-nézek a cetlire amit hevesen gyűröget a jobb markába.
-Granger-vonja meg a vállat majd fojtatja-legalább egy elviselhető embert kaptam volna.-vicces, hogy hajnalban Granger jutott az eszembe róla...Harry felé néztem. Láttam, hogy ő is engem méreget.
•HARRY•
-Kit kaptatok?-néz ránk Ron keserves arckifejezéssel.
-Pansy-mutatja a cetlit Harmione.
-Malfoy-nyújtom ki a kezem benne a papír darabbal.
-Na ne már-Ron szeme tágra nyílt- úgy néz ki Harry az Univerzum szívat téget.
-Mert te kit kaptál?-szegezem neki a kérdést, hogy nehogy válaszolnom kelljen valamit.
-Crak-olyan arcot vág mint akinek meg kellett inni egy liter Száz-fűlé főzetet.•DRACO•
Elindulok Potter felé mikor látom, hogy Weasley elhagyta a helyét.
-Helló-int mikor oda érek.
-Szia-köszönök vissza majd leülök a mellette lévő megüresedett székre.-Oké...mostmár csak kevergetni kell amíg fel nem forr-mondja Potter és arrébb tolja a könyvet.
-Elég jó vagy ebből a tárgyból úgy látom-nézek fel rá és egyenesen a smaragd zöld szemében találom magam.
-Igen, van érzékem hozzá-vakarja meg a tarkóját.
-Mégis rosszul kevered-felállok és mellé lépek.
-Hogy mi?-néz rám.
-A másik irányba kell és sokkal lassabban. Nézd- a kezemet az övé köré kulcsolom és lassan mozgatni kezdem az ellenkező irányba. Az idő mintha lelassult volna. Gyorsa fel eszmélek és elengedem a kezét.
-Mostmár jó lesz-mondom és vissza ülök a székre.
MALFOY MIT MŰVELSZ? VERD KI A FEJEDBŐL VÉGRE!
Győzködöm magam amikor oda lép hozzánk Lumpsluck;
-Kiváló munka-veregeti meg Potter vállát majd rám is vet egy dícsérő pillantást.-És milyen illata van?
-Öhm...-Potter ismét a tarkóját vakarja.
-Szappan és Pergamen, Professzor úr- úgy éreztem most nekem kell elmondanom mit érzek hiszen tegnap Potter is felfedte nekem mit érzett a teremben.
-Ragyogó, tehát Mr.Malfoy is olyannak érzi amilyennek akarja. Tökéletes munka fiúk.Az órának vége. Mindenki pakolásba kezd.
-Mr.Potter, Mr.Malfoy maguk maradjanak-int gyorsan a tanár. Pansy vet rám kérdő pillantást tudatva, hogy ő sem érti miért kell maradnom majd elhagyja a termet.•HARRY•
-Mit csináltál megint?- súgja oda Harmione mikor elhalad mellettem.
-Fogalmam sincs-tátogom neki a választ.
-Miss Granger ne várják meg Mr.Pottert elkértem Gyógynövény Tanról.-közli Lumpsluck a lánnyal. Hogy mi? Mostmár igazán nem értem mi folyik itt.
Kiürült a terem.
-Miért kell maradnunk Professzor Úr?-kérdi Malfoy a tanárt.
-Ha jól tudom, márpedig jól tudom. Maga hiányzott a tegnapi óráról ahol ugyan is Élő halál esszenciát kellett készítenie pár Mardekárosnak akiknek nem lett túl jó az RBF-je. Magának sajnos egy ponttal kevesebb lett mint ami a kiválóhoz kell de én adtam még egy esélyt a társainak így önnek is adok.
-És miért kell ehhez Potter-mutat rám a fiú.
-Nos, nekem dolgom van a következő egy órában így úgy véltem a legjobb diákom felügyeletére bíznám magát.-néz ránk majd felkapja a táskájat- hát akkor, jó munkát. Egy óra és jövök addig készüljön el Mr.Malfoy.•DRACO•
Szóval a lyukas órámat Bájital tan gyakorlattal tölthetem Potter társaságában. Igazán érdekes.
Csöndben ül már vagy másfél órája velem szemben és csak nézi ahogy keverem a feladatot.
-Jól csinálom?-próbálom megtörni a csendet ami már kicsit kínosra nyúlt köztünk.
-Ez az önálló feladatod, én csak felügyellek-néz fel a szemembe és én egyből elkapom a szemem az övéből és az üstre szegezem-habár-folytatja-Most te kevered rosszul-feláll velem szembe és a kezét az enyémre kulcsolva lassít a tempómon. Nem kapja el egyből a kezét mint én órán. Szorosan fogja a kezem és a tekintetét az üstre szegezi csak úgy mint én. Olyan jó érzés tölt el... hirtelen megint belassul az idő és én csak elveszek az érintésében.
Fel nézek és látom sötét rakoncátlan fürtjeit. Ő is felemeli a fejét és tekintetünk megint találkozik. Fürkészem azokat a gyönyörű zöld szemeit amikor hirtelen;megérzem az ajkát az enyémen. Megcsókolt. Nem érdekel semmi abban a pillanatban. Lehunyom a szemem és folytatom a szenvedélyes csókot amelyet kezdeményezett.
Hirtelen elkapja az ajkát az enyémről.
-Én...öhm én-dadogja és felkapja a táskáját majd az ajtó felé iramondik-sajnálom.
Nem tudom felfogni ami történt.
Csak állok ott továbbra is és hüvelyk ujjammal végig simítom egyszer azt a pontot ahol Potter ajka az enyémhez ért.
YOU ARE READING
what happened?
Fanfiction|SZÜNETEL-vagyis nincs befejezve és nem is lesz-| Harry és Malfoy a hatodik évüket kezdik a Roxfort Boszorkány és Varázslóképző Szakiskolában amikor is életükben egy váratlan csavar következik be melyre egyikük se volt felkészülve... "-Bassza meg!-m...