•HARRY•Akadály mentes út vezetett vissza a Griffendél toronyba. Egy árva lélek sem mászkál hajnali kettő közeledtével a kastély sötét folyosóin. Belépve a portré lyukon nagy szerencsémre egy üres klub helyiség fogadott. A háló terem felé vettem az irány immár a köpeny nélkül.
Halkan próbáltam eljutni az ágyamig majd levetkőzni a talárom és a cipőm. Miután újra pizsamában voltam óvatosan befeküdtem az ágyba és sóhajtottam egyet.
-Hol voltál?-teszi fel az olyan hirtelenséggel hozzám vágódó kérdést Ron mintha eltalált volna egy Gurgo.
-Csak jártam egyet-próbáltam a lehető leg higgattabban válaszolni-nem tudtam aludni.
-Tudod jól, hogy veszélyes ilyenkor a kastélyban mászkálni egyedül.
-Mintha Hermionét hallanám-vágtam vissza válaszul.
-Hidd el Harry ha ő vett volna észre már nem lenne semmi a dús fekete loboncodból.
Ez volt az utolsó szava mielőtt a takarót a fejébe húzva el fordult volna a másik irányba.Reggel már volt étvágyam. Bár a szemem továbbra is a Mardekár asztalt páztázta megállás nélkül.
-Ami azt jelenti, hogy három nap múlva egy újabb Sötét varázslatok kivédése dolgozat vár ránk-fejezte be Hermione a tíz perce elkezdett kis beszédét arról, hogy milyen fontos is, hogy egy napot se hagyjunk ki a könyvtári tanulásunkból amit szokás szerint mindig az utolsó óra után teszünk meg.
-Mikor veszel te levegőt Hermione?-nézett Ron a lányra kikerekedett szemekkel és nem meglepő módon teli szájjal.
-Hagyd már békén ő legalább tanul-bökte oldalba Ront húga.
-Te mit gondolsz Harry?-ez volt az a mondat ami kiszakított képzeletem fogságából és egyenesen vissza dobott a Nagyterem Griffendéles asztalához.
-Öhm, szerintem Piton direkt akar kicseszni velünk-mondtam ki őszintén amire gondoltam.
-Na végre egy jó meglátás-mutatott rám Ron a pirítóssal amit épp szorongatott.
-A dolgozatok igen is hasznosak fiúk-nézett ránk felháborodva a lány.
-Az lehet, de nem minden héten kettő-vetettem oda válaszul.•DRACO•
A Kis Túlélő és barátai valamin épp lelkesen véleményt cserélnek ahogy látom.
Még ezt is olyan jól és tökéletesen teszi. Ahogy gesztikulál, ahogy a barátaira néz...legszívesebben most oda mennék és olyan csókot adnék neki mint ő nekem tegnap éjjel.
A mai órák rém unalmasan teltek. Egész nap csak az járt a fejembe, mikor lesz már három óra. Mindennél jobban vártam az újabb találkozást Potterrel.
Ma egy közös óránk sem volt a Griffendélesekkel.
A mi óráink kettőkor véget étek de tudtam hogy Harrynek még dupla Gyógynövény Tan órája lesz a Hugrabugosokkal.
Így hát azt láttam a legjobb ötletnek ha addig a klub helyiségben ütöm el az időt.-A Búza és a Rózsa...igazán érdekes választás Draco-huppant le mellém Pansy a kanapéra-csak nem szerelmes vagy Draco?
-Ugyan már-válaszoltam amilyen gyorsan csak tudtam, már-már talán túl gyorsan is-miért lennék az?
-Csak nem szoktam meg tőled, hogy szépirodalmat olvasol, legalábbis ilyen témájú könyvet még sose láttam a kezedbe.-vonta meg a vállát-de mindegy is.
-Pontosan, mindegy-emeltem fel a fejem a könyvből amit ezután egy mozdulattal be is csuktam.
-Nincs kedved három után lejönni velünk Roxmorcba egy Vajsörre?
-Kedvem az épp van, de sajnos programom van-válaszoltam higgadtan.
-Programod? Péntek délután?-nézett rám értetlenkedő szemekkel a lány.
-Az. Bocsi Pansy majd legközelebb.
-Hagylak is olvasni akkor-állt fel mellőlem majd intett egyet és odébb állt.•HARRY•
Hiába magyaráz Bimba Professzor olyan lelkesen a Sikító Fűz felhasználási módjairól valahogy a gondolataim mindig másfelé terelődnek.
-Most pedig alkossatok négyes csoportokat és válasszatok ki egy-egy palántát.-szólt a tanár nő majd pálcájával intve lehúzta a lepedőt a Fűz palántákról. Én mint mindig most is Ronnal és Hermiónéval voltam. Általában ha négy fős csapatokat kell alkotni mindig hozzánk csapódik egy teljesen random Hugrabugos is. Ez ma sem volt másként.
-Beállhatok közétek?-kérdezte egy igen alacsony szőke, zöld szemű Hugrabugos fiú.
-Persze gyere csak-intettem oda neki.
-Felix vagyok Felix Humanic-mutatkozott be a fiú egyből kezet nyújtva.
-Én meg-nyújtottam a kezem és kezdtem bemutatkozásba de félbe szakított.
-Harry Potter, tudom-rázta meg a kezem majd Ron felé fordult.
-Persze, hogy tudod. Harry is tudta csak illedelmes akart lenni-mondta Ron miközben ő is kezet nyújtott a fiúnak.
-Titeket is ismerlek ám-hadarta a fiú-te Ron Weasley vagy Harry legjobb barátja te pedig Hermione Granger az iskola legokosabb tanulója-mondta mosolyogva és kezet nyúlojtott a lánynak is.
-Örvendünk Felix-mondta illedelmesen Hermione.
YOU ARE READING
what happened?
Fanfiction|SZÜNETEL-vagyis nincs befejezve és nem is lesz-| Harry és Malfoy a hatodik évüket kezdik a Roxfort Boszorkány és Varázslóképző Szakiskolában amikor is életükben egy váratlan csavar következik be melyre egyikük se volt felkészülve... "-Bassza meg!-m...