🔞
•HARRY•
Miután ott hagytam Dracot a terembe utána realizáltam csak, hogy ez alkalommal apám köpenye nincs nálam. Mikor elindultam olyan feszült voltam, hogy elfelejtettem elhozni. Most pedig osonhattam vissza a toronyba. Hatalmas szerencsém volt ismét ugyanis Frics pont nem járt a kastély azon részén ahol én épp settenkedtem.
Halkan visszabújtam az ágyba és olyan könnyen és kellemesen jött az álom a szememre mint még soha.-Harry! Kelj fel, le késsük a reggelit!-böködött Ron ébresztő gyanánt.
-Jól van már fent vagyok-dörzsöltem ki az álmot a szememből.Összeszedtük magunkat majd kicsit késve de megérkeztünk a zsúfolt Nagy Terembe.
Hermione már ott ült szokásos helyünkön és épp a Varázslatos növények és gondozásuk című elég kopottas kötetet olvasta.
-Vasárnap van Hermione-ült le vele szembe Ron-nem kell magolni.
-Nem magolok hanem művelődök előszőr is-emelete fel tekintetét a könyvből-másodszor pedig ha nem vasárnap lenne ti már nem kapnátok reggelit.-szegezte ránk szúrós pillantását.
Mert tudni illik, hogy vasárnap a hét többi napjától eltérőek az étkezések idő tartalmai.
-Jól van na-grimaszolt a fiú pudinggal teli szájjal.
-Egyébként-nézett rám Hermione-Jó reggelt.
-Neked is-mondtam miután leküldtem egy pohár sütőtök levet.
-Mit terveztek csinálni ma?-fordult oda hozzánk Ginny.
-Mivel vasárnap van...-tűnődött el Hermione.
-Lemehetnénk Roxmorcba-vágta rá gyorsan Ron mielőtt a lány valami olyat nyöghetett volna ki, hogy mennyünk a könyvtárba.
-Jó ötlet! Mehetek én is?-nézett ránk Ginny.
-Persze-mosolygott rá Hermione aki nyilván örült, hogy kiegyenlítődik a nemek száma mára.-Harry!-nézett rám a lány mikor már majdnem végeztem a zabkásámmal-mi az a nyakadon?-kérdezte és pontosan oda nyúlt ahol Malfoy tegnap éjjel kiszívta a nyakam.
-Biztos meccs közbe szereztem-reagáltam gyorsan.
-Furcsa, tegnap nem vettem észre.
-Biztos azzal voltál elfoglalva, hogy ünnepelj-legyintettem-én is csak ma reggel vettem észre.
A szívbaj kerülgetett. Teljesen elfelejtettem, hogy Malfoy nyomot hagyott rajtam éjjel.•DRACO•
Megint késtek. Úgy néz ki ez amolyan bevett vasárnapi dolog a Vörös Barna duónál.
Egész reggeli alatt Pottert néztem de ez már olyan reggeli rutin szerű nálam.
Néha sikerült elkapnom a tekintetét de nem igyekezett túlzott szemkontaktust létesíteni velem. Megértem. Elég hamar el tud pirulni főleg ha rá nézek, és senki se szeretne úgy kinézni reggeli közbe mint a rántotta mellett heverő paradicsom.
Miután felébredtem egyből az az ötletem támadt, hogy együtt tölthetnénk ezt a napot. Már csak az volt a kérdés, hogyan.
-Mit szólnátok ha ma lemennénk Roxmorca?-vetette fel az ötletet Blaise.
-Én benne vagyok!-kapott rögtön az alkalmon Pansy.
-Egy jó kis vajsör sose árthat-nevetett Crak mire helyeselés képp Monstro is bólogatva idétlen vihogásba kezdett.
-Draco?-nézett rám Pansy.
-Majd meglátom-túrtam bele a zabkásámba.
-Mi bajod?-lengette előttem a kezét Blaise.
-Öhm...éjszaka nem voltam jól és nem tudom milyen hangulatba leszek ma szóval-zavaromban megvakartam a tarkóm pont úgy ahogy Harry szokta.
-Értem-mondta a lány-akkor majd meglátod.El kell valahol csípnem Pottert. Erre a leg alkalmasabb hely és idő a zsúfolt folyosón volt reggeli idő végeztével.
Még a többiek előtt eljöttem azzal a címszóval, hogy Piton megkért valamire amit a kereszt fia lévén kötelességem megcsinálni. Ha ilyesmiről volt szó sose kérdeztek semmit, tudták, hogy a bensős családi dolgaimról nem beszélek senkivel.
Elbújtam egy régi terembe amit már semmire se használ senki és ott vártam míg Potter hangját nem hallottam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what happened?
Hayran Kurgu|SZÜNETEL-vagyis nincs befejezve és nem is lesz-| Harry és Malfoy a hatodik évüket kezdik a Roxfort Boszorkány és Varázslóképző Szakiskolában amikor is életükben egy váratlan csavar következik be melyre egyikük se volt felkészülve... "-Bassza meg!-m...