•HARRY•
Még Ron és Hermione előtt értem a Griffendél toronyba. Gyorsan felmentem a szobába, átöltöztem és befeküdtem az ágyamba mintha az elmúlt egy órában is ezt tettem volna.
-Jobban vagy?-hangozott el a kérdés mögöttem, Ron.
-Igen, sokkal jobban-ültem fel az ágyban.
-Hermione a klub helyiségben van-mutatott az ajtó felé-kijössz?
-Persze, csak felkapok valamit.
-Rendben akkor majd gyere-mondta majd elhagyta a szobát.
Felöltöztem és le sétáltam a piros és narancs sárga színekben úszó helyiségbe.
-Szia Harry-üdvözölt hatalmas mosollyal a lány-örülök, hogy jobban vagy.
-Szia, hát én is-válaszoltam de zavaromban a tarkómhoz kaptam és megvakartam.Az elmúlt egy órában Hermione azt ecsetelte mennyire fontos, hogy ezentúl egy napot se hagyjak ki a tanulást illetőleg mert akkor akár bukhatom is ezt a félévet. Nem mertem félbeszakítani, hogy hiszen csak egy órát hagytam ki hisz tudtam mi követné ezt a megszólalásom.
-Vacsora idő van-közölte Ron aki másodpercre pontosan tudta mikor melyik étkezés veszi kezdetét-mennyünk le!
-Rendben mennyünk-pattantam fel-úgyis kezdek éhes lenni.
A Nagy terem szokás szerint tele volt mágus növendékekkel. Leültünk a szokásos helyünkre és azonnal beszélgetésbe kezdtünk.
-Nagyon örülök egyébként, hogy nem lett semmi komoly bajod Harry-mondta Ron teli szájjal-holnap meccs van és a fogónk nélkül végünk lenne.
-Tényleg Harry holnap Griffendél-Mardekár meccs, el is felejtettem-csapott a homlokára Hermione.
-Holnapra esőt mondanak-csatlakozott be hirtelen Ginny a beszélgetésbe.
-Az nem lenne túl szerencsés mint tudjuk-mosolyodtam el és a lány is értette, hogy ezzel arra a múlt heti Griffendél-Hollóhát meccsre utalok ahol annyira esett az eső hogy kis híján észre se vettem a cikeszt ami Edward Henks feje mellett volt egész végig. Mondjuk az eső miatt ő se vette észre legalábbis addig nem míg felé nem indultam.
-Hát nagyon remélem, hogy az eső holnap elkerül minket-túrt bele a krumpli püréjébe Ron-múltkor őriztem előszőr esőbe és borzalmas volt.•DRACO•
Vacsora közbe le se vettem a szemem Harryről. Ő csak néha kapta el a pillantásom, látszik, hogy valami nagyon komoly témát feszeget megint a kis Trió meg a Weasley lány.
-Szóval az a lényeg, hogy a holnap meccsen végig maradj Potteren érted?-magyarázta Frenk aki ugyan úgy mint mindenki más tudta, hogy a holnap meccs kulcsfontosságú a pontok miatt.
-Értettem-néztem rá majd folytattam az evést.
Szóval maradjak Potteren. Mást se tennék egész életemben ha lehetne. Őszintén már kicsit bánom, hogy ott és akkor megállítottam Harryt. De nem lehetett egyszerűen nem hagyhattam, hogy megtegyük ennyire az elején. Sose bocsátanám meg magamnak ha valami olyat tenne értem amit később megbánhat.
Izgalmas volt bele gondolni, hogy holnap újra ellenségek vagyis legalább ellenfelek leszünk újból.•HARRY•
Nem szoktam izgulni a meccsek előtt. Ez a hatodik év, hogy fogó vagyok és az izgulásból már az első évben kinőttem.
A mai nap mégis más volt. Már hajnali hat óta fent voltam. Nem hagyott nyugodni egy gondolat. Sose volt még olyan, hogy a Mardekár házból érdekelt valaki, így könnyű volt mindenre tenni és csak nyerni. Most viszont csak azon kattog az agyam, vajon ha ezt a meccset is nyerem mekkora letolásban fog részesülni Draco. Másfelől megmozgatta a fantáziám az is, hogy ő mit tenne velem ha legyőzném, ismét.
A legjobbnak láttam ha még most amíg mindenki alszik veszek egy zuhanyt. Le is sétáltam a lépcsőn az üres klub helyiségbe. Ugyanis a zuhanyzók a portré lyuk melletti ajtó mögött helyezkedtek el.
Jól esett az enyhén hideg zuhany. Kicsit el tudtam felejteni mindent, ám mikor kiléptem alóla újra a valóságban voltam.
Lassan felvettem már a kviddics ruhám és elindultam kifelé a zuhanyzóból.
A klub helyiségben már javában voltak. Tíz perc és kezdődik a reggeli idő.
ESTÁS LEYENDO
what happened?
Fanfic|SZÜNETEL-vagyis nincs befejezve és nem is lesz-| Harry és Malfoy a hatodik évüket kezdik a Roxfort Boszorkány és Varázslóképző Szakiskolában amikor is életükben egy váratlan csavar következik be melyre egyikük se volt felkészülve... "-Bassza meg!-m...