7

4 2 3
                                    

"Dısştan gerçekten cessur, yakısşıklı bir polisssin. Ama biliyorum ki için öyle değil. Benim deli olduğumu düsşünüyorsun. Çünkü ssenin inancın benimkinden farklı." dedi. "Yani ruhsun" diyerek sözünü kestim. Çünkü çok uzatıyordu, bir an önce cevaba gitmek istiyordum. "Ben ruh değilim. Ruh olssaydım beni göremezdin. Azrail ve birkaç özel durumdaki kişiler görebilirdi. Ama tanıdığım ruhlar var." dedi. "Azrail'sin o zaman." dedim. "Hayır, değilim." dedi. "Yeter. Artık konumuza dönelim." cidden artık sıkılmaya başlamıştım. "Poliss Atahan Manass, her sşeyi açık açık bekliyorssun. Ben ssana her sşeyi anlattım. Her sşeyi benden bekleme." "Zaten parçayı ruhun biri çaldı. Benim de Azrail bulmam gerek. Parçayı öyle mi bulacağım? Allah aşkına sen neye inanıyorsun?". "Ssana inandığım sşeyleri anlattım. Karım bile beni inançlarım için terk etti. Herkess deli olduğumu düsşünüyor. İnancım ssizinkinden farklı olduğu için deli damgassı yedim. Bu adil değil.". Birkaç saniye sustum, haklıydı. "Parçayı çalan ruhu bulabilmek için ben Azrail ile iş birliği yapmalıyım. Azrail'i bulabilmek için bir goblin bulmalıyım nasıl olsa o bulur. Daha sonra Azrail ile işbirliği yapıp parçayı bulmalıyım. Ben parçayı Azrail ruhu alır. Olması gereken bu. ". Sanırım çok boş konuşmuştum." Biraz bilgin var. " dedi." Biz de dizi izliyoruz. " dedim basit yoldan." O ssadece bir dizi değil. İnancımı anlatıyor. "dedi. İçimden 'bu gece bir dizi için uykusuz kalacağım' diye geçirdim." Bu kadar saçmalık yeter. Ben senden inancını değil parçanın yerini söylemeni istiyorum. "." Poliss Atahan Manass, sson kez anlatıyorum. Bir daha beni görmeye gelme. Parçayı bulmadığın ssürece."."Açık açık anlat.". "Eminim polissiye diziler izliyorssundur. Kızıma çok düsşkünüm. Çok sseverim, önceden çok eğlenirdik. Kızım benim inancımı almak issterdi. Ama annessi karsşıydı. Ssürekli kızımızın beynini yıkadığımı ssöylerdi. Ayrı evlere tasşındık. Ama kızım benimle kalmak issterdi. Bosşandık kızım benimle kaldı. Ona inancımı yanssıtan oyuncaklar alırdım. Çünkü çok sseverdi. Çok yakındık. Ama benden ssakladığı bir sşey vardı. Birini sseviyordu. O kisşiyi tanıyorum. " artık gerçekten dayanamadım, daralıyordum." Bana ne kızından. Kimi severse sevsin, bana parçanın yerini anlat. " diye çıkıştım. Bir şey söyleyecek gibi oldu ama sözünü kestim." Eğer ruhsan söyle. "." Sson kez ssöylüyorum ben ruh değilim. Ssadece tanıdığım ruhlar var. " o da artık biraz sinirli konuşuyordu ikimiz de daralmıştık." Ya Azrail'e yakalanmışsa?". Hiç tereddüt etmeden "Ona güveniyorum. Çok yeteneklidir. Farklı dallarda birçok ödülleri var ve hep en iyissi olmusştur. Tek ekssiği yüzme bilmemessi." dedi. Ve bunu söylerken önce gururla gülümsüyordu sonra burukça gülümsemeye başladı. "Tamam konuya dönelim." dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Polis Atahan ManasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin