Intalnirea

52K 710 230
                                    

Hei,sper sa va placa povestea mea, daca aveti sugestii lasati comentarii...orice sa stiu daca sa o continui.
Ma scuz anticipat pentru greselile gramaticale. :)

Buna, numele meu e Giulia si am 17 ani.Duc o viata normala la fel cum o fac toate fetele de varsta mea, doar ca mie imi e mai greu.Parintii mei au murit cu ani in urma, iar eu momentan locuiesc cu bunica.Viata mea a devenit cat se poate de jegoasa dupa ce m.am tavalit cu cel mai dorit baiat din liceu, si dupa cand m.a violat cel mai bun prieten al lui.Am ajuns sa fiu numita tarfa scolii,era un cosmar pentru mine, dar cu timpul a trecut si barfa asta.Prietena mea cea mai buna e Anca.E cea mai tare si salbatica tipa pe care o cunosc.Primesc un telefon, e Anca.

-Neata curvo, inca dormi?

-Da....

-Hai trezeste.te ca o sa intarziem la scoala, in 10 min ajung la tine.

-What??? 10 min??? Bine,pa!!!

Aaa...pe langa ca aveam o viata asa de grea de cateva zile mai simt si o prezenta ciudata care ma urmareste.Sa nu mai spun ca noaptea in vise mereu imi apare un tip in ceata, foarte misterios dar cu niste trasaturi foarte atragatoare si aud o soapta la ureche "esti a mea".

Gandurile mele profunde au fost intrerupte de cineva care batea la usa...era Anca.

-Esti gata?putem pleca?

-Da, hai!

La liceu aceleasi ore plictisitoare ca intotdeauna iar in pauze mirosul de tigari imi patrundeau narile iar eu trebuia sa schitez un zambet fals in fata colegiilor mei retardati.Bine ca pauza s.a sfarsit si intram pentru ultima ora de franceza.Dupa o ora lunga in care nu am facut mai nimic decat sa stau si sa ma uit pe pereti asezandu.mi ganduriile in ordine insfarsit ma puteam indrepta spre casa.Era intuneric afara iar Anca dupa ore plecase sa si.o traga cu Gabi, baiatul de care era mai mult ca topita, iar eu sfarsec prin a merge singura acasa.Din nou in spatele meu simteam pe cineva care m.a urmarit de la scoala, era un barbat probabil de varsta mea era imbracat in negreu, putin inalt cu o gluga pe cap si nu puteam sa ii observ fata.Ajungand acasa mi.am dat seama ca bunicamea iarasi s.a dus la vecini sa joace pocker.Sincer prea putin ii pasa de mine, dar mereu se ingrijeste sa imi lase mancare si sa ma intrebe de teme.Dea deci ma schimb in niste haine de casa, un trening lejer si un tricou si ma duc in bucatarie sa mananc.Dupa ce am mancat m.am dus in camera sa ascult muzica, in general preferam orice gen dar acum aveam chef de ceva linistit, si pe nesimtite m.a luat somnul.A 2-a zi ca de obicei Anca ma astepta sa mergem la scoala.

-Si cum a fost aseara cu Gabi?

-mhhm a fost super, nu si.a dat drumul prea repede si a fost atent sa ating orgasmul si sa ma satisfaca complet.

-De ar fii toti baietii asa....

In timp ce imi povestea eu tot simteam o prezenta ciudata dar incercam sa ignor asta ca daca ii ziceam Ancai ma credea cine stie ce nebuna.La liceu aceasi rutina, ore plictisitoare, colegi monotoni....dupa terminarea orelor din nou Anca ma abandonase pentru o cina romantica cu Gabi....

Mergeam pe strada si acelasi tip ma urmarea inainte sa ajung in fata casei acel om de la 10 metri de mine in 2 secunde ajunsese in fata mea.Din nou nu ii vedeam fata prea bine din cauza glugii care o tinea pe cap.

S.a apropiat de mine privirile noastre s.au intersectat iar distanta dintre buzele noastre era de un centimetru.Avea niste ochi caprui spre verde superbi si un par saten spre brunet cret. Buzele lui s.au lipit de ale mele intr.un sarut pasional, nu il cunosteam dar simteam o dorinta arzaroare in mine, mi.am deschis putin gura iar limba lui s.a strecurat intre buzele mele iar limbile noastre au inceput o batalie pentru dominatie, dupa a inceput sa imi rasfete gatul cu niste sarutari umede dar fierbinti si dintr.o data simt niste colti ascutiti pe gatul meu incins.El se indeparta la cativa metri de mine...iar ochii lui s.au facut rosii, cum era posibil asa ceva? Dupa care a luat.o la fuga cu o viteza ciudat de rapida...dupa 1 min nici nu il mai vedeam. Doamne? Ce a fost asta? Dar....nu se poate....e tipul ala pe care il visez de atatea nopti...

Sex cu un monstruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum