June 06 : Eden's Letter

22 4 4
                                    

"Uzun zamandır gönderdiğim mektupların adresine gitmediğine dait bir mail aldım. Çok sinirlenmiştim. Hemde tam sizin mahalleye gitme kararı almışken. Sadece ilk mektubum ulaşmış. Bende yanıma mektupları alarak gelme kararı aldım. Restoranınızı senin miras alıcağını düşünürdüm hep çübkü abinden daha iyi yemek yapıyordun. Çoğu şeydeki gibi bundada yanılmışım. Abin vardı. Beni görünce epey sinirlendi. Anlamadığım bozuk diliyle bir şeyler sıraladı. Biraz sakinleşince yani bir, iki gün sonra nihayet düzgünce konuşabilmiştik.

Abin oldukça çökmüş koca bir adam gibi duruyordu. Bana en çok söylediği şey 'her şey senin yüzünden oldu' lafıydı. Bu lafa yabancılık çekmiyordum bu yüzden çok etkilenmedim. Ama beni senin odana götürünce her şey açıklandı...

Tek anımsayabildiğim şey şuan gözümü zor açmamı sağlayan ağlamamdı. Daha sonra kendimden geçmiştim dediklerine göre.

Daha sonra abin bana bir zarf uzattı. Geçen sene temmuz da yazdığın, bana cevap göndermek niyetli mektup.

Ama bana ulaşmamış, çünkü intihar kanıtı olarak polise bildirilmiş... Tüm meseleler bitince mektuplarımı kabul etmek saçma gelmiş.

Robin biz yirmilerimizin sonlarında ölecek miydik?

Bumu olmalıydı.

Hayalin bu muydu?

Hayaline ortak olmamı ister miydin?

Ne istiyordun?

Bilmiyorum.

Şuan ki düştüğüm boşluk dipsiz bir kuyu. Hatta daha derin.

Oysaki sadece eskiden seni sonuna kadar koruyabilirdim, şansım vardı. Amcan için sana destek olabilirdim. İncitildiğinde yalnızca omzundan tutsaydım bile iyi hissederdin.

Haklısın ikimizde aynı yere gidiyoruz, boşluğa. Trajik sona.

....."

Eden's Letter     [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin