Spomínal som, že som videl dve veci. Prvá bola tá ruka počas pokusu o samovraždu. Druhá bytosť, ktorá sa mi pravidelne zjavuje v snoch. Tieto dve veci sú jedným a tým istým. Tá ruka totiž patrí tej bytosti, nech je to ktokoľvek alebo čokoľvek.
Zjavuje sa mi ako cca dva až dva a pol metra vysoká postava, zahalená v čiernom rúchu s kapucňou stiahnutou do tváre, takže jediné, čo z nej vidím sú striebristé ruky, striebristé chodidlá taktiež so štyrmi prstami a tenké alabastrovo biele pery na striebristej tvári. Nič viac. No môžem o nej povedať dve veci.
Prvá je, že vďaka nej sa môj život totálne otočil. To, kým som kedysi bol... ten človek... už nežil a vystriedala ho nová osobnosť. A za druhé, že tá bytosť, verím, je skutočná, lebo odkedy sa mi zjavuje v snoch, mnoho ľudí sa v mojej prítomnosti cíti neisto a zvláštne. Jeden kamoš mi povedal, že keď je so mnou má pocit, ako keby si musel dávať neustály pozor. Že ho na mne niečo strašne znervózňuje, aj keď to vôbec nechápe.
Táto bytosť, sa mi v snoch zjavuje od pokusu zabiť sa. Vždy, keď je v mojom sne (a je takmer v každom), ma sleduje a málokedy sa skutočne zapojí, pokiaľ ten sen, ak sa to tak dá nazvať, nie je iba s ňou. Vtedy ma zakaždým drží za ruku a ukazuje mi rôzne veci. Alebo ukazuje... skôr „hovorí", vysvetľuje, učí.
Neviem kto alebo čo to je. Či Smrťák, či Smrtka, či čosi iné. Nejaký druh... ja neviem... mimozemšťana? Démona? Anjela? Čo ja viem... ale fakt je, že to, čo mi „povedala" zmenilo môj život od základov. Ukázalo mi, aký je v skutočnosti krásny a jednoduchý. Prečo sa netreba báť a prečo sa všetko zdá byť tak komplikované.
Možno to znie šialene a uznávam, že znie, ale je to tak. Táto entita ma naučila veci o smrti, ktoré sú teraz pre mňa na smiech. Veci, ktoré som kedysi nechápal a bál sa ich sú zrazu úžasné a krásne, i keď sú temné. Lebo smrť, tá sama o sebe naozaj ani neexistuje. Je to len zmena...
YOU ARE READING
Stretnutie so smrťou ✔
SpiritualTento príbeh sa zakladá na skutočných udalostiach, ktoré som prežil. Môže znieť neuveriteľne alebo ako výmysel, avšak všetko v ňom je pravda. Či uveríte, nechám na vašom uvážení. Možno vám niečo dá, možno nie. A možno niektorí z vás prežili čosi pod...