Akşam mal mal güle güle uyumuşum.Ama bide sabah kalktığımda nasıl kadılfım inanamazsınız,açıkçası nedenini bende bilmiyorum.Mutafağa girdiğimde annem ve kardeşim yemek yiyolardı "ya beni niye uyandırmadınız insafsızlar?" annem bana öyle bir bakış attı ki "sana gelinlik giyderip tecavüz edip 19 yerindende bıçakladıktan sonra ormana atarım çocuk"bakışıydı bu "ayşe otur şuraya ye yemeğinide kalk git" dedi ve televizyon izlemeye devam etti.Aslında iyi kadındırda sabahları çok terstir.Neysr kahvaltıdan sonra yüksek el mini şortumu üstümede bershkadan aldığım arka dekolteli göbek açık sweti giydim ve anneme "ben hazırım hadi gidelim" a bu arada bugün nisalayla buz patenine gidicem o yüzden "tamam al kardeşini geçin kapının önünde bekleyin beni" dedi ve odadan çıkıp üst kata üstünü giymeye çıktı.Bende kardeşimle bahçede annemi beklemeye başladık. Bu arada güzel giyinmemin sebebi emre. Çünkü çocuğun gözüne kötü görünmek ister miyiz? istemeyiz. "Hadi kızlar geldim arabaya binin" diye arabayı açtı.Bu arada annemin zevkide güzeldir.Neyse konumuz o değil arabada olan bitenler. Şöyleki annem konu açtı "kızım sevgilin olursa söyle tamam mı bize" al işte yine bu soru karı bana bin defa sordu ve bin defa cevapladım "evet anne bin defa söyledim evet" dedim ama sesimi biraz yükselttin "öf tamam be ne bağrıyon" diye öyle bir tartışma oldu neyse buza gelmiştik. Annemde kardeşimle birlikte inmişlerdi neymiş efendim "ben filiz teyzeni bir göriyim"neyse nisa patenlerini giyiyordu "anne patenlerimi versene" dedikten sonra annemin elinden alıp nisanın yanına kuruldum ve patenlerimi bağladım."Ee şuracım sen gidebilirsin kızlar bana emanet" dedi fikiz teyze gözüyle bizi göstererek "tamam o zaman katy gel kızım" diyerek gitti annem bizde nisayla buza girdik.