33.bölüm

6.3K 207 57
                                    

Hellöws💦

Bu kadarda ingilizce katledilmez mk şevval yeter.

Kalpinis burakarda bi yerde olcak👉🏻👉🏻

Bilirmisin ilk aşk demek son aşk demekmiş. Çünkü aşık olduğun insandan daha da soğumazsın, soğursan da aslında sen ona aşık olmuş sayılmazsın. O yüzden insan hayatında sadece 1 kere aşık olur  ve 1 den fazla kere de aşık olduğunu sanar. Bana sorarsanız ben de katılıyorum. Çünkü ben johna aşıkken froy ile yaşadığım ilişki ona olan aşkım değilde ona verdiğim değer ve ilgiydi.

Bunun bende farkındayım bu biraz sanki... Gönül eğlendirmeye ya da nankörlüğe falan giriyor olabilir. Fakat elimde değil. Evet biraz elimde ama.
Sorunda burda işte kafam çok karışık.

Bugün noel hala evde hazırlıklar ve süslemeler yapılıyo. Ben ise odamda froy ile mesajlaşıyordum. Ona güzel bir yeni yıl hediyesi almıştım. Bugün noeli ailecek geçirecektik fakat aileden olmasa da aramıza john beyfendi katılacaltı. Biz ise akşamdan önce beraber parkta buluşacaktık. Saate baktığımda yaklaşık 30 dk gibi bi süremin kaldığını gördüm hemen hazırlanmauiya başladım.

 Saate baktığımda yaklaşık 30 dk gibi bi süremin kaldığını gördüm hemen hazırlanmauiya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giydikten sonra her zamanki sıktığım  parfümümü de sıkıp odamdan çıktım. Aşşağı indiğimde birkaç kere agatha ile göz göze geldim. Çok durgun ve anlamsızdı. Onu umursamayıp evden çıktım bilin bakalım eve tam gelen kimi gördüm

John bizim eve doğru geliyodu galiba sevgilisine ups, sorry... NİŞANLISINA YARDIMA GELMİŞ.

İlerlediğimde beni fark etmiş olacakki bana seslendi

"L-lara!"

Kafamı kaldırıp ona baktığımda bana doğru geliyordu. Galiba geçen gün ile ilgili konuşacaktı. O gün sadece ikimizken bana onunla tekrar sevgili olup olmıyacağımı tekrar sormuştu. Ben ise düşüneceğimi demiştim galiba onu sorucaktı.... Diye düşünürken beni yanılttı.

"Naber? Yani kendini nasıl hissediyosun?  iyimisin bugün?"

Ne? Fazla enerjik ve mutluydu. Galiba onu kabul edicem umutuna fazla kaptırmıştı kendini.

-iii-i iyiyim, saol teşekkürler

Elimi tutup kendine çekti.

"Evet, o yüzden ellerin buz gibi"

Tam şaşırcakken ona da izin vermeyip yüzümü elleri arasına aldı bile. Ben ise dehşete düşmüş gözlerle ona bakıyordum. Yolun ortasında o nişanlı benim ise sewgilim var. nasıl olur da böyle rahat davranabiliyordu?

"Uuuwww yüzünde buz gibi olmuş, kızım sana napıyolar evde..."

Lafını kesen bizim evin kapısının açılması olmuştu. Benim gözlerim iyice büyümüş ve onu anında kendimden itmiştim

Agatha: joohhn!!

Benim gerilmeme o gülüyordu. NESİ KOMİK BUNUN BASILDIK MK

O sırıtırken ben onun ayağına sertçe geçirmiştim fark ettirmeden. Nihahha o ise acıyla inliyordu.

"Jooohn??"

Sırıttım

-nişanlın seni bekliyor

Bak ordan ayrıldım ama agathanın sesi hala duyuluyodu. Vallahide kusma ihtimalimi kenara bırakıp arkama baktım. Agatha yalaması  tammmmmmmmm birr mal gibi johna. Sarılmıştı.

"Naber balım?"

PUHAHAHAHAHAHHA o balım mı demişti? Komik kız ne diim

Bu bölümde biraz boş oldu ama neydek, yağ benim son bikaç günde çok kötü yazım çirkinleşti ve şivem kaydı. Yani yazım çirkinleşti derken artık klavye özürlüsü falan gibi bişe oldum. Neyse benim little bicthlerim hepinizi öptüm ,💜💜😘😘

Vote sınırı: 69

send me nude // textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin