37. bölüm

3.6K 97 24
                                    

Sa   :)

Çok Uzun zaman sonra sa

Açıklama beklemeyin direkt başlıyorum.

Anası skilen kalpleriniz👉🏻👉🏻

1 ay sonra

Noel tatilinden çoktan dönmüştük. Çok güzel bir tatil sayılmazdı. Hatta en kötü geçirdiğim yeni yıl olabilirdi. Mutlu değildim, hiç bir şeye enerjim yoktu sadece hayatımda gelip geçen kim varsa onları öylece izleyip hareket etme tenezzülünde bile bulunmuyordum.

Ama çoğu şeyden önce froy gibi bi insanla birlikteydim onu seviyordum, beni mutlu ediyordu, güldürüyordu, aramızda bir sıkıntı yoktu, ama bir eksiklik hissediyordum... zamanında john'a çok alışmıştım, birden hayatımdan çıkması ve agatha...

Herneyse çoğu şey için çok geçti yapıcak birşey yok. Yaşamaya devam ediyorum değil mi?
Bu aralar derslerimi de çok salmıştım sadece dizi izlemek ile geçiyordu günüm, hiçbirşey yapmıyordum. Yine odamda "hiçbirşey" yaparken telefonum çalmaya başladı. Bir yerden ses geliyordu ama telefonumun hangi cehennemde olduğunu bulamıyordum. Sesten yastığımın altında olduğunu anlayıp arayanı bakmadan açtım.

"Alo"

Froyun sesini duymam ile kendime geldim

-froy?

"Sen kaç gündür nerdesin?"

-evdeyi...

"Sözüm bitmemişti sus niye beni aramıyorsun?"

-eeee...

"Evet harika yanına geliyorum şimdi"

Amanın anı oha aq çocuq benim yanıma geliyo hasiktir kalk kalk kalk.

-neH? Nereye geliyon annskm niye söylemiyon?

"Geliyorum işte 5 dakikaya ordayım hazırlan kapının önüne çık"

Bir anda tüm dertlerimi bırakmış ayağı kalkıp hazırlanmaya çalışıyordum. Sanki heyecandan herşeyi unutmuştum odanın bi yanından diğer yanına koşuyordum.

Sonunda 10 dakika gibi bi sürede hazırlanmayı başarmıştım. Odamdan dışarı çantamı hazırlayarak çıktım ve anneme rastladım.

"Nereye böyle hazırlanmışsın?"

-umm froy buraya gelmiş de... onu görmeye.

"Kızım saçmalama kim kalkıp o kadar yolu gelir..."

Sözünü kesen şey kapı zili olmuştu.

-geldii

Yüzümde güller açarak kapıya gittiğimde froy değil de agathayı görmüştüm. Ve nişanlısını...

***


Bölüm sonu

Vote sınırı yok

send me nude // textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin