19.bölüm▪️kamp▪️

16.6K 397 278
                                    

Sonunda gelebildim. Kusura bakmayın bölümler biraz geç geliyor.

Artık matematik çalışmaktan beynimin kulağımdan aktığına emindim. Hem dinleyip hem yazmak çok zor

Uyarı: liseye geçmeyin

Beni kurtaracak bi meleğin olmasını dilerken. Annem odama girdi

"Kızım, çantanı hazırlamayacak mısın? Saat gecenin 1i istersen yarın viraz erken kalk."

Anlamaz bi ifade ile ona bakarken, hiçbirşey anlamamıştım.
Zaten çift görüyorum. BEYNİM BULANDI YETER

-ha? Ne

"Kızım dün bana gezi kağıdı imzalatmadın mı? Yarın değilmi o?"

Annemi dinledikten sonra aniden kan beynie sıçradı. Hemen ayağı kalktım, ağıma ve yÜzüme girmiş olan saçımı düzelttim

"DOĞRUUU!!!!"

kapımın arkasından büyük çantamı alıp içini doldurmaya başladım. Umarım 1 saatten az bi sürede doldurabilirim.

Sabah/ 08.00

Evden geç kalma korkusu ile koşarken telefonumun titrediğini hissettim. Cebimden kolayca çıkarıp gelen bildirime baktım.

SeWgilim:  nerdesin? Hocayı oyalıyorum. KOŞ

cevap vermeye kalkışmadan okula doğru koşmaya başladım ve artık okuldaydım. Okulun bahçesinden girdiğimde john hocayla bişey konuşuyotdu.
PARDON hoca johnu azarlıyordu

Onların yanına doğru koştuğumda hoca beni görüp listeye tik attı

Hoca: artık herkes geldiyese . otobüslere çocuklar.

~~~

Kiminke oturacağımı hiç düşünmeden bellin yanına oturdum. Dün gece onu düşünecek kadar kafam yoktu da ondan.

Yaklaşık 1-1,5 saat yol gittikten sonra ormanlık bir alanda durduk. Hemen yanımızda yüzlerce, upuzun olan ağaçlar vardı. Arbadan inip biraz bekledik. Kafamı kaldırıp ağaçlara bakarken boynum nerdeyse bükülüyordu.
Ve görüntüyü ağaç yerine sarışın yakışıklı bir adet seWgili kapladı.
2 eli ile yanağımı sıkıp sağa sola çeviriyordu

"Nerde kaldığını sorabilir miyim?"

Onu görünce mutlu olmuştum. Dediğini umursamayıp sırıtıp. Uzaktan bi öpücük atmakla yetindim.
O ise bunla yetinmemiş. Beni kendine yakınlaştırmıştı.

Bell: hooopp, eheh eeeee... CAAAAnım arkadaşım lara. Ormana gitmeye ne dersin.

Bravo bell, ortamın içine sıçmakta bir numarasın.

Ben cevap vermeden john öne atıldı.

"Hiiiiç gerek yok o benimle gezer"

Bell: canımcım fakat bizim çadırımızı kurmamız gerekiyor, kusura bakma. Hadi görüşürüz.

Diyip beni elimden tutup çadırların oraya götürmüştü

Kıskançlık kokusu mu alıyorum?

Bennn geldim. Tmm isyan etmeyi bırakın artık, yb geldi sakin olun.
Bu bölümlük de bu kadar dığğ
Vote sınırı: 15
😋😋😋

Öptüm sizi😘😘

send me nude // textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin