-Arkadaşlar HDBSENSHWBXNWHSW Bu Hikaye Tabiki BarBer Ya Da CemBer Değil Sadece Biraz Sabredin "Güzel Günler Göreceğiz,Güneşli Günler..."-
Berkan
ve barış bişeyler farketmiş gibi terkardan birbirlerine dehşetle baktılarKıkırdadım
Artık tamamen emin olmuşlardı.
Berkan; "Ulan..!"
Barış; "Yoksa ?..." Dediler Aynı Anda
Bi kahkaha patlattım "Evet!"
Bana yüzlerce soru sormaya başladılar "ne yaptık,nasıl yaptık,nasıl oldu" şeklinde
"Bilemiyorum tam olarak ama berkan eve sarhoş geldi,barışta onu kapıda azarlarken berkan dudaklarına yapıştı"
Berkan delirmiş gibi bakıyordu ama derin bi nefes aldı
"En azından daha kötü şeyler olmamış..."
Bu seferki kahkaham çok daha şiddetliydi ama içimde nedenini bilmediğim bi şekilde burukluk vardı.
"Dahası da var..!"
gözleri fal taşı gibi açılmıştı
"Ondan sonra barış memnun ve hazlı bi şekilde onu öpücüklere boğdu"
Bakıştılar,
Berkan; "Olum diyelim ki ben seni öptüm niye karşılık veriyorsun gey misin lan!?!"
Barış; "Olum o an kendimde olsam öpmezdim zaten, şu an bile neler olup bittiğini anlayamıyorum."
Devam ettim
"En iyi kısmı şimdi geliyor."
Pür dikkat beni dinliyorlardı
"Barış berkanı kucağına aldı,berkan kollarını boynuna sardı;barışın yatak odasına kadar yiyişerek gittiniz."
"Ondan bir süre sonra barış odadan pantolonunu giyerek çıktı,berkan ise benim görebildiğim kadarıyla baldırlarına kadar çıplak bi halde nefes nefese kalmış halde uzanıyordu"
Berkan; "Olum sen benim şeyimi mi gördün" bu soru bana yöneltilmişti sanırsam,ama anlamadığım şey uygunsuz şeyler yaşayan ben değil aksine onlardı.
"Gerçekten dakikalar boyunca yaşadığınız şeyi sorgulamıyorsunda benim şeyini görüp görmediğimi mi sorguluyorsun ?"
Cevap veremedi
"Son olarakta barış yanıma geldikten sonra "çok güzeldi" dedi ve kucağıma düşüp uyuyakaldı"
Evde sessizlik oluşmuştu ama bu sessizliği barışın kendini tutamayıp attığı kahkaha bozmuştu.
Şakayla karışık bi şekilde;
"Olum ne güzel geçirmişim sana işte az mutlu ol!"
Berkan; "olum saçma sapan konuşma,hem ayrıca tek geçiren sen değilsin sanırım..."
Barışın bi anda yüzü ciddileşmişti
O da cevap veremedi
Konuyu dağıtmak istemiştim ama dağıtmak yerine daha da batırmıştım ve çok ahlaksız bi cümle kullanmıştım,böyle şeyler hiç benlik değildi
"Kiminki daha çok acıyorsa onunki daha büyükt-"
Ne söylediğimin farkına varınca hemen dudaklarımı sıktım
Barış ve berkandan ses gelmiyordu,biraz değil inanılmaz saçmalamıştım
"Pardon pardon,ne söylediğimin farkında değilim."