Seven Minutes İn Heaven

1.3K 36 209
                                    

Berkan bakışmamızı bölmüştü.

"Hadi herkese puan verelim,sırayla herkes sahneye çıksın."

Herkes onaylayınca sırayla çıktık.

En son ben ve barış söylediğimiz için puanda en sona kalmıştık."

"Can,hadi sahneye." Dedi Barış.

Puanlarım şu şekildeydi;

-8,8,8,7,8,7,9,8,9,7,7,8,9,9,6,10-

Yasin,berkan,ardahan ve nisa dokuz puan vermişlerdi,on vereceklerini düşünmüştüm.sonra gözüme 6 puan takılmıştı.

Kimmiydi ?

Tabikide barışla sahne performansımızı kıskanan bücür;aşkım.çokta takmadım çünkü benim için önemli olan kişilerin puanı önemliydi.

Sağ üstteki kişi 10 puan vermişti,en yakın dostlarım bana 9 verirken bu 10 puan veren de kimdi ?

Barış'tı...

Bana 10 puan vermişti,yüzüm kızarmasına rağmen ona samimi bir gülücük attım.

Aynı şekilde karşılığımı almıştım,benden daha samimi bir şekilde gülümsüyordu.

Ben yerime geçerken,barış ise sahneye çıkarken yan yana geçişmiştik ve benim yeşillerim onun mavilerine,onun mavileri benim yeşillerime takılmıştı.

Ama geçiştiğimiz için çok kısa sürmüştü.

Kalçamda bi el hissettiğimde ne olduğunu anlayamamıştım,dönüp hemen baktım.

Sanırım Barış'tı.

Bu durumu sadece nisa görmüştü ve benim yerim onun yanıydı.yanına geçtim.

"Görmediğimi sanma." Diyerek kikirdedi.

Utandım ve onun kolunu sıktım.

"İuuv" diye bağırdı.

"Sen bunu hakettin." Dedim.

Hepimiz barışa puan vermeye başladık.Puanlar benimkilerden pek farklı değildi,sadece aşkım 10 vermişti.şıllık.

Bide ben tabiki,hemde üstünde kalp olan bi ondu,benimki şıllığınkinden daha güzel olmuştu.

Barış aşkımın puanını umursamadı ama benimkine bakınca gözleri gülüyordu.

gecenin birincisini açıklayacağımız zaman gelmişti.

"İlk 3'ü açıklıyorum," dedi kafenin çalışanı.

3-Nisa-121 puan

Nisa sevinmişti."Yuppi..!"

"Bakıyorum da bu gecenin 2 birincisi var."

"Barış Ve Cemal Can-128 Puan."

Birbirimize gülümsedikten sonra sahneye çıktık.

El ele tutuşup arkadaşlarımızı selamladık.

Sahneden indiğimizde barış beni tebrik etti.

"Ben Birinciliği Hak Ediyor Muyum, Bilmiyorum Ama;Sen Kesinlikle Hakettin,Can."

Mutlu Olmuştum.Hemde Çok.

"Olur mu öyle şey,sende çok hakediyorsun;yine de de teşekkür ederim,barış."

Artık kafeden ayrılmayı düşünürken,berkandan yine ve son bir fikir gelmişti.

"Gecenin oyununu oynayacağız gençler."

Cembar;AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin