-cemo olarak dewamke-
Barış'ın telefonuna gelen çağrıdan sonra yüzü asılmıştı.
"Kim o barış,sanki biraz yüzün düştü?"
"Eski sevgilim,rana..."
"Rana mı,bizim rana."
"Başka tanıdığın rana var mı ki ?"
"Doğru yok." Gülerken bir şeyi farkettim,benim neden bundan haberim yoktu ?
"Benim niye sevgili olduğunuzdan haberim yoktu ?"
"Cemal alt tarafı kaç aydır tanışıyoruz,rana benim senden önceki sevgilim."
"He tamam,tanışmıyoruz yani." Bir dakika,bir dakika;barış ne demişti; senden önceki sevgilim ?
"Benden önceki sevgilin mi ?"
"Ne ?"
"Böyle söyledin,hemde tam olarak."
"Y-yok sen yanlış anlamışsın." Onun utangaç halleri haddiden fazla güzel olsa da,daha fazla utanmamasını istediğimden lafı değiştirdim.
"Ee,açsana artık."
"Asla."
"Belki bir şeye ihtiyacı var barış,beni sinirlendirmeden aç şu telefonu." Konu kadınlar olunca bu konuda sessiz kalamıyorum.
Az önce asla diyen adam benim bi lafıma tav olmuştu sanki.
Sessizce mırıldandım; "fazla soft"
Barış bana dönerek "bidaha söyle anlamadım." dedi.
"Bir şey yok sen devam et."
-Barış-
"Buyur,rana;bi sıkıntın mı var ?"
"Hayır sadece bana zor günlerimde verdiğin borcu geri ödemek istiyorum,hemde hemen."
"Saçmalama rana çok büyük bi mevla değildi,istemiyorum yine de teşekkür ederim."
"En son model bmw x1 ve survivordan kazandığın paranın tamamı mı az,o zaman x1 ler 200 bin civarıydı ama şu an 500 bin,faiziyle ödeyeceğim,artı olarak survivordan kazandığın şampiyonluk parası 500 bin,davetli olarak gittiğin için her hafta aldığın maaş 1500 çarpı 150 gün,eşittir 225 bin tl.yani hepsini toplasak 500+500+225=1.225.000 tl,senin milyoner olmadığını hepimiz biliyor barış."
Ağzım açık kalmıştı,ben 5 ayda yedi yüz yirmi beş bin tl mi kazanmıştım,para hiç elime geçmemişti ama rana'ya gittiği için mutluydum,kendine güzel bi menajerlik şirketi açmıştı selim akar ile,beraber benim menajerliğimi yapıyorlardı.
"Bak,gerçekten gerek yok,helali hoş olsun."
"Konum atıyorsun,anında yanındayım.itiraz istemiyorum yağcı."
"Her zamanki gibi çok inatçısın,atıyorum konumu arkadaşımın evindeyim."
"Tamam,bekliyorum."
Berkan; "oha anasını,kız sana nakit olarak gecenin şu vaktinde 1,250 mi vercek,sende istemedin zaten ısrarla,ben olsam cukkalamıştım o parayı." Hepimiz güldük.
Konumu gönderdim ve yarım saat sonra buradaydı.
Zil çalıyordu,cemalimin açmasını bekledim.
"Ne öküz gibi bana bakıyorsun,kız içeri girmez;gitte aç konuş."
Bi bakıma haklıydı,ama hala onun evi olduğu için onun açmasını diretiyordum.
"Barış,sıçtırtma bacağına,gitte aç.yoksa 1250 den olursun;sen bilirsin."
Kalkıp kapıyı açtığımda o eski güzel ranadan 2-3 hatta belki 4 kat daha güzel bi kadın duruyordu,hem tarzı da çok değişmiş;güzelleşmişti.
"Al bu parayı,bana yaşattığın her şey için teşekkür ederim,üzerimde çok hakkın var."
"Ne demek rana,sen benim değerlimsin,girsene içeri."
"Yok,yok girmeyeyim hem arkadaşının evi hemde aşağıda kardeşim bekliyor,hadi iyi geceler."
"Gelsen iyi olurdu içeride birbirleriyle yiyişip duruyorlar,ama neyse iyi geceler."
Onu yolcu ettim,güzelleşmişti,ama hala ilgimi çeken kişi o değildi.
İçeriye geçtim ve havalı bir şekilde para tomarlarını gösterdi.
Berkan; "bana tüm parayı ver,seks kölen olurum barış."
Cemal berkanın ağzına bi tane geçirmesiyle aklı yerinde gelmişti.
"Üzgünümm."
"Siktir git,hepsi benimm,karı kızla yicem."ve ekledi.
"Tabiki şaka yapıyorum."
"Ee,ne yapacaksın o parayla ?" Diye sordu cemal.
"Hepsini yardım kuruluşlarına bağışlayacağım."
Berkan ve cemal bana gelip sarıldılar.
"Çok iyi kalplisin,barış."
Tam teşekkür edecekken hepimize aynı anda bildirim geldi.bu yaz kursu grubundan başkası olamazdı,yani başka ortak bi grupta üçümüzde yer almıyorduk.mesaj buraktandı.
"Ya kankalar,benim evi satıyorum da,acaba birinizin evinde kalabilir miyim ?"
Cemal; "Bana gel,zaten berkanda barışta burada."
"Bensiz buluşma demek,yazıklar olsun canseven ama geliyorum."
Burak eve geldiğinde saat gece 2'yi geçiyordu.kapıyı çaldı,içeri girdi ve hepimize sarıldı.
"Bensiz parti he ?"
-CEMAL-
"Parti değil,biz berkanla oturken geldi barış,öyle havadan sudan konuşuyorduk."
"Hep beraber kalacaksınız belli ki burada,bana da haber verseydiniz !"
"Ben aslında öyle düşünmüştüm ama daha söylememiştim,senin de ev işlerin olduğundan kendine kalacak yer yeni bulmuşundur diye baber vermedim."
"Aslında kalacak yerim vardı ama biraz utandım."
"Kimin yanında,yunus emre'nin mi ? "
"Ne emresi ya,yeni sevgilimin."
Şaşkın gözlerle ona baktık ?
"Kim o ?"
"Boşverin sonra anlatırım."
"Anlatmazsan kirli işlerini ortaya dökerim." Berkanı tehdit ettiğim gibi onu da tehdit etmiştim ama bundan gurur duyuyordum.
"Ama anlatmak için doğru yer ve zaman değil."
"3..."
"Cemo hayır anlatamam."
"2..."
"Nolursun..."
"1..."
"Lale..."
-Evet bu bölümlük bu kadardı beğendiyseniz oy ve yorum atmayı unutmayın seviliyorsunuz ♥️-
Rana dediğim kişiyi bu cümlenin altındaki yorumlarda bulabilirsiniz,normalde böyle bişey olmacaktı ama çok ısrar etti,bebeğim rana seni çok seviyorum 💕✨
-Çok üstüme geldiğiniz için bir dahaki partta cembar başlayacak-
Bu arada herkese çok teşekkür ederim daha 5 gün olmasına rağmen hikaye yazmaya başlayalı ama survivor gibi geniş çaplı bi etikette 717 hikayeden 87.sıraya hızlı bir şekilde girmişiz,hakediyor muyum bilmiyorum ama teşekkür ederim hemde çook 💕✨
-12.part saat sabaha karşı 6 gibi gelecekti fakat yazdığım 400 kelime talihsizce silindi.o yüzdende baştan sağma yazıp atmamak için sonuçta ilk cembar bölümümüz olacak,cuma günü silinenden daha özenlice yazıp sizlere sunacağım.(normalde şimdi de yazıp atardım da zaten 1 haftadır ağzıma yemek sürmüyorum iştahsızlık var haliyle de enerjim yok çabuk uykum geliyor.)