İlk Moment'larımız ✨

938 24 89
                                    

"Lale Mi,Benim Lalem ?"

"Eskiden birlikte olduğun lale demek istedin herhalde ?" Dedi barış.

Ağzına vurduğumda kendine gelmişti.

"Bak berkan beni affetmeyeceksin belki ama nolur affet,bu anlık bir şeydi ve biz çok mutluyuz."

"Hayır canım ne söyleyeceğim oldu bitti bizim ilişkimiz;senin için mutluyum ben,allah gönlüne göre versin,bro."

"Anlayışın için çok ama çok teşekkür ederim,beko."

Burak ve berkan sarıldılar,berkan cesaret verir gibi onun sırtına vurdu.

Uzun bi süre beraber kalacağız gibi gözüküyordu,ve ben barışla aynı evde yaşacağımız için mutluydum."

-2 HAFTA SONRA-

Artık asıl hedeflerimize son gaz ilerlemek için berkan'la dost olarak ayrılmıştık.ama aramız asla bozulmayacaktı;eski kardeşliğimiz,eski kandaşlığımız devam edecekti.

Ama evde herkes köşelerine çekilmişti,burak sevgilisi lale ile,berkan sosyal medya platformlarında,barışla ben ise ara sıra sohbet etmemize rağmen berkandan pek farkımız yoktu.

Artık ev içi ortamdan çok sıkıldığım için herkes salona çağırdım;

Barış ilk çağırımı duyduğu anda hızlı adımlarla odaya geldi,ona koltuğa işaret edip oturmasını sağladım.

Beni dinlemesi çok hoşuma gidiyordu,ne söylesem:ne anlatsam eksiksiz şekilde istediğimi yapıyordu.

Gelmediler,bir daha çağırdım,yine gelmediler,son kez çağırdım kimse gelmedi.

İlk önce berkan'ın kaldığı odaya gidip onu zorla çekiştirerek odaya getirdim,koltuğa oturttum.

Ardından burak'ın odasına ilerledim ve berkana yaptıklarımın aynısını burağa da yaptım;çekiştirdim,odaya getirdim ve koltuğa oturtturdum.

"Bizi niye getirdin buraya ?"

"Evde 2 haftadır 4 kişi olarak kalıyoruz ve yüzlerimizi gördüğümüz yok,o yüzden bi etkinlik olsun diye oyun oynayacağız."

Berkan ve burak odadan ayrılmak için kapıya doğru ilerlerdiler.ama barış hala yerinde oturuyordu.

Hızlıca kapıya doğru ilerleyip onu kilitledim.onlara olan sinirimden bi anda demir anahtarlığı kırıp balkondan aşağı attım.

Herkes şaşkın gözlerle beni izliyordu;bir kişi hariç,o da barış,gücümden etkilenmiş gözüküyordu.

"Allah'ın gerizekalısı,ne yapıyorsun;odadan nasıl çıkacağız." dedi berkan

"Siz bana güvenin,yedek anahtarım var ve bu odada gizli."

Aramaya başladıklarını anladığımda;

"Boşuna aramayın,hiçbiriniz bulamazsınız."

Barış yavaşça yerinden kalkıp gözlerinle anahtarı aramaya başladı.bulamayacağını bildiğimden yüzüme bi gurur gülümsemesi taktım,ama bu çok uzun sürmedi.

Cembar;AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin