"Hadi herkes odalarına o zaman !" Heyecanlı bir şekilde bağırdı barış.
"Hadi babako,yavaştan benim odaya..."
"Nasıl senin odaya;asıl benim odaya."
"Olum bu gecenin daddy'si benim,o yüzden benim odaya geçiyoruz."
"Bir burak her zaman daddy olmalıdır."
"Saçmalama,domaltıp-" sözünü kesti burak.
"Tamam tamam sen daha sinirlenmeden susalım yoksa benim için iyi geçmeyecek."
Ve devam etti;
"O zaman dönüşümlü yapsak ?"
"Tamam,anca öyle olur." Burak ve berkan,berkanın odasına doğru ilerlerken hala konuşmaya devam ediyorlardı.
"Ee,cemal can yağcı,aman canseven." sinsice bi bakış attı;bilerek söylemişcesine...
"Yakıştı sanki ama barış murat canseven daha iyi sanki ?"
"Hem çok uyumsuz oldu;hemde bu hikayenin daddy'si benim."
"Aman bugün ne kadar çok daddy dediniz ya !"
"Evdeki herkes daddy olmak istiyorsa bunun ne gibi bi sıkıntısı olabilir ?"
"İtiraz etmedim zaten;daddy olman hoşuma gider."
-Çok Beklediğiniz Cembar Smut-
Yağcı beni kucakladı.elleri belimde;dudakları ise boynumdaydı.beni narince öpüyor,bana zarar gelmemesi için elinden gelen çabayı sergiliyordu.
Odanın kapısının önüne geldiğimizde heyecandan kapıyı açmayı unuttuğu için çok sert bi şekilde kapının aynasına kafamı vurmuştum.
"Aaaah,iki dakika bi birliktelik yaşayacağız onu da batırdın."
"Çok pardon !,iyi misin ?;gel öpeyim de geçsin." Çarptığı yeri öperek güzelce ovdu.
"Geçti mi ?"
"Sen öpünce geçti sanırım..."
"Öyle mi,bunu birinden ilk duyuşum değil ;)"
Yüzümü ekşittim ama hala üzerindeydim ve ellerim boynuna sarılıydı.
"Nasıl yani,kimin canını yaktın da;sonra öpüp geçti ?"
"Numarayı vereyim kendin bak;05————"
Aslında şaşırmamam gerekirdi,beni gıcık edebileceği kadar gıcık etmeye çalışıyordu.
Telefonu çevirip;
"Aşkım,he;öyle mi ?" kucağından inip onu kovalamaya başladım.elime ilk geçirdiğim şey yastıktı;bende onun kalçalarına vurmaya başladım.ama ani bi hareketle arkama geçip beni yatağa ittirdi.
Yavaşça gömleğinin düğmelerini çözmeye başladı...
"İstersen yardım edebilirim."