Multimedya:
Mehmet Güreli.
Kimse Bilmez.
Herkese selamlar :)
Bölüm biraz gecikti kusura bakmayın lütfen.
Keyifli okumalar dilerim :)
Haydi şimdi bölüme ✨Bölüm Beş: "DOĞRULUK."
Hayatta herkesin zamanı geri almak istediği bir zaman vardır. Benimde vardı. Zaman makinesi olsa ve o makine ile geçmiş zamana gitme imkanım olsa üç sene öncesine, on altı yaşıma, kar küresi istediğim zamana geri alırdım. Çünkü her şey onu istediğim için olmuştu.
Eğer ben o kar küresini istemeseydim o kaza olmayacaktı.
Eğer kar küresini istemeseydim belki şu an yürüyor olurdum.
Hep birlikte dışarıda gezdiğimiz bir günün sonunda araba ile eve döndüğümüzde yol üzerinde, bir mağaza vitrinin de kar küresi görmemle onu almak için ısrar etmiştim ve babam kıramayıp yol kenarında durup bana o kar küresini almıştı. Arabaya tekrar bindiğinde ise kaza gerçekleşmişti.
Ve kaza olduğunda kar küresi kırılıp tuzla buz olmuştu.
O günden sonra kar küresi almadım.
Sabah olmuş başımın altında çalan alarm sayesinde uyanmıştım. Yanımda yatan Vefa'ya bakarak uyanmasın diye hemen alarmı kapattım. Yataktan doğruldum ve biraz zorlanarak tekerlekli sandalyeme oturdum. Üstüme hırkamı giydim, telefonumu da cebime koydum ve kahvaltı hazırlamak üzere mutfağa geçtim. Hemen ocağa çay suyunu koydum aynı zamanda telefonuma mesaj gelmesiyle cebimden telefonu çıkardım, tuş kilidini açtım ve kızlarla olan gruba girdim.
WhatsApp grubu: ÜÇ MAYMUN 🙈🙉🙊
Liya: Sabah şerifleriniz hayırlı olsun bebeklerim :D
07.10
Burçak: Günaydın başımın belaları.
07.10
F: Günaydın canımın içileri :)
07.11
Çay suyunun kaynaması ile çayı demledim ve bu sabah Vefa'nın sevdiği ev tostundan yapmak istedim. Gerekli malzemeleri çıkardım, tezgahın üzerine koydum ve tost makinesini açıp ısınmasını bekledim. Tabii bu sırada grupta sohbet dönmekteydi.
Liya: Tatlı bela diyecektin herhalde değil mi Burçak'ım?
07.11
Burçak: Tabi ki hayatım.
07.11
Burçak: Eee nasılsınız bugün?
07.12
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA TEK BİZ İKİMİZ.
Novela Juvenil"Adın gibi ay ışığında geleceğim sana." Demişti o gece. Hâyâllerimde, rüyalarımda canlandırdığım adam. Mesafelerce âşık olduğum adam. Umudumu bitirdiğim, hâyâllerimin beni terk ettiği zamanda birden bire girdi hayatıma. Yaşama olan inancım tükendiği...