*Bölüm 46*

1.6K 120 126
                                    

Multi: Doruk Sancaktar

Hep birlikte konuşmayı, dertleşmeyi, uzun uzun sohbet etmeyi, vakit geçirmeyi o kadar çok özlemiştik ki zamanın nasıl geçip gittiğini anlamamıştık. Koskoca 5 yıl boyunca neler yaptığımı, Handan' ın peşimden bir an bile ayrılmayışını, onları ne kadar çok özlediğimi hepsini teker teker anlatmıştım.

-Şimdi bu harika ortamın havasını bozmak istemiyorum ama size bir şey söylemem lazım.

-Düğünü iptal edeceğini söylemede ne söylersen söyle Güneş'cim.

-Henüz öyle bir düşüncem yok canım ikizim.

-Henüz yok mu?

-Ay sizde var ya! Merak etmeyin Talha' yı bırakacak göz var mı bende? Ha var mı?

-Valla Aslı Kerem'inden vazgeçer, Ferhat Şirin'inden vazgeçer ama benim bildiğim Güneş Talha'sından hiç vazgeçmez.

-Arya' cım tebrik ediyorum seni şunların arasından beni en iyi tanıyan kişi sensin.

-Onu bunu bırakında sen ne söyleyecektin.

Hepimiz Bade'nin son sözünden sonra pür dikkat Güneş'e bakıyorduk.

-Geçen gün şu adı batasıca şeytanı gördüm.

-Adı batasıca şeytan mı?

-Evet Arya' cım.

-Kimmiş peki bu adı batasıca şeytan.

-İnci.

-İnci mi? O günden sonra onu hiçbirimiz bir daha görmedik. Ortadan bir anda yok oldu, hatta bu kayboluşun arkasında Doruk'un parmağı olduğunu bile düşünmüştük.

-Lidya doğru söylüyor. Gerçi hala Doruk'tan şüpheleniyorum ama. Her neyse asıl konumuza dönelim. Suratı hala beş karış ve gözleri hala ben kötülük kraliçesiyim der gibiydi. Görmemezlikten gelip yoluma devam edecektim ama itici sesiyle 'uzun zaman oldu Güneş' demez mi?

-Eee sen ne dedin.

-Keşke çok daha uzun bir zaman olsaydı İnci dedim.

-Helal be Güneş. Eeee sonra ne oldu?

Gözlerim içine bakıyordu. Devam edip etmeme konusunda kararsız görünüyordu.

-Sorun yok Güneş devam et lütfen.

-Arya' cım eğer sorun olacaksa bu konuşmayı burada kapatalım.

-Saçmalamayın kızlar. İnci konusu benim için 5 yıl önce bitti. Hem ben eminim ki Güneş ağzının payını verip onu yollamıştır.

-Osmanlı tokatı gibi çat çat çat yüzüne yapıştırdım ben merak etmeyin.

-İşte bizim Güneş'imiz. Eeee sonra ne oldu.

-Sonra da;

*****

"-Bakıyorum da komikliğin hala üstünde Güneş' cim.

-Bende bakıyorum da hala beynin yok gibi görünüyor. Çünkü komiklik yapacağım en son kişi sen olurdun.

-Arya' dan ne haber? En son Amerika da olduğunu duydum. Yoksa hala ortaya çıkardığım gerçekleri atlatamadı mı?

-Hahahah.... Çok üzüldüm şimdi sana.

-Ne?

-Gördüğüm kadarıyla gerçekleri atlatamayan tek kişi sensin İnci'cim. Bak hayatım 5 yıldır Arya'nın ne yaptığını merak edip durduysan bu çok kötü bir psikolojik sarsıntı belirtisi olabilir. En kısa zamanda bir doktora görün olur mu? Benim tedavim var mıdır diye de çok düşünme. Tıp çok gelişti artık senin gibileri bile tedavi ediyorlar. Şimdi çekil önümden yoksa zamanında yapmadığım şeyleri şimdi zevkle gerçekleştirebilirim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ARKA DÖRTLÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin