Idol lettem, hat másik társammal együtt. Megalkottuk a bandánkat, és már négy év telt el a debütálásunk óta. Iszonyatosan keményen dolgozunk, és nagyon sok erőt és energiát teszünk bele a karrierünkbe. Imádom, amit csinálok, minden egyes részletét. Hálás vagyok azért, hogy idáig eljutottunk, és, hogy így alakult az életem. Rengeteg dolgunk van, állandóan el vagyunk havazva, de nem bánom, ez így van jól.
Ezzel együtt viszont iszonyatosan fáradt is voltam. Sokat dolgoztunk, így alig volt időnk pihenni és szusszanni. Ez ezzel járt, teljes mértékben tisztában voltunk vele, de néha jó lett volna hamarabb is ágyba menni, mint hajnali egy óra, és később felkelni mint reggel hat. A családommal folyamatosan tartottam a kapcsolatot, és néhány haverommal is irogattam, de örültem ha évente egyszer láttam őket.
Egyedül Te hiányoztál a képből. Minden nap átfutottál a fejemen, és én magam sem hittem el, hogy annyi év után még mindig az eszemben koptatod a képzeletbeli padlót. Érzéseim nem változtak, csak megtanultam velük együtt élni. Kitanultam hogy hogy kontrolláljam az emóciókat, mert néha elviselhetetlenek voltak. Meséltem rólad a banda tagoknak. Ők a második családom, hisz minden napot velük töltök. Mutattam rólad egy képet és elregéltem mindent, ami bennem volt. Megkönnyebbültem, amikor abba hagytam. Vegyes reakciókat kaptam tőlük, de nagyjából megértették a kínomat. Megígérték, hogy egyszer segítenek megtalálni téged. Amikor kész leszek rá, amikor már kicsit felengedhetek, és egy picit saját magamra is koncentrálhatok, majd meg kereslek, és megígérem, hogy elmondok mindent. Remélem, hogy minden rendben van veled, és hogy jól érzed magad Amerikában. Kérlek, vigyázz magadra, és ne felejts el.
YOU ARE READING
letters; from him | ✔️
Fanfiction[ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ] Tőle...Nekem ℓєττєяѕ Egy mini könyvsorozat két félről, két szemszögből. Egymás tudta nélkül táplálják ugyanazt az érzést a másik iránt, de lépni egyikük sem mer. Éveken keresztül írják a szerelmüknek szánt leveleiket, míg egy szép n...