פרק 30

4.5K 295 50
                                    

Dennis Lloyd - playa
-
הנסיעה לבית של יונתן הייתה ארוכה ומייגעת, בעיקר שמה שהיה מונח על הברכיים שלי זאת שקית עם שני המבורגרים וריח מדהים.

אני חושבת שאפילו לא דיברנו מרוב רעב, יונתן לא שאל אם אליי או אליו ונסע ישר אל הבית שלו ואני לא התנגדתי. האמת שהתגעגעתי קצת לאלפא.

כמעט רצנו במדרגות, יונתן הוביל ומשך את ידי לתוך הבית, טרקתי את הדלת אחריי ואלפא מיד התפרץ בריצה נלהבת מהחדר, הוא התקרב אל יונתן שליטף את ראשו ומיד אחר כך זינק לכיווני, גורם לי לצחוק ולשמוט את השקית האלוהית אל הספה.

אחרי שהענקתי לאלפא את תשומת הלב שלו גיליתי שיונתן כבר סידר לנו את ארוחת הערב בחוץ על הספה מול הים שהיה נראה שחור בשעה הזאת כבר.

״מר יעילות.״ מלמלתי בעוקצניות והתיישבתי על הספה בישיבה מזרחית לצד יונתן.

יונתן זרק לכיווני בבהמתיות שמיכה דקה ואני התעטפתי בה, באמת היה קצר קריר.

״שלא תגידי שלא דואגים לך פה, הא?״ הוא אמר בערסיות ונגס ביס מכובד בקציצה שלו, צחקתי ונשקתי ללחיו, יונתן חייך חצי חיוך כמו בכל פעם וגרם לי ללב שלי לרטוט בהתרגשות.

מעניין אם גם הוא מרגיש מה שאני מרגישה בכל פעם כשהידיים שלו מונחות עליי, כשהוא רק נושם לידי או מדבר אליי.

אני בטוחה שלא, אין סיכוי שיש לי את אותה ההשפעה דפוקה שיש ליונתן עליי.

נשענתי לאחור על הספה ואכלתי בשתיקה את ההמבורגר היבש שלי, הייתי מורעבת ולרגע חששתי שבאמת אסיים את ה360 גרם שיונתן הזמין לי למרות שהסברתי לו שאני בקושי מסיימת 220.

״מחר יש מסיבת רווקים לקים,״ הוא זרק לחלל האוויר, הפנתי אליו את מבטי והנהנתי באיטיות, ניגבתי שאריות רוטב שנשארו על שפתיי והבטתי ביונתן.

״איפה זה?״ שאלתי בסקרנות, יונתן חשב לרגע ״לא יודע, באיזה צימר, הוא סגר הסעה.״ יונתן סיפר ואני כבר הבנתי שזאת הולכת להיות חגיגה של נערים בני 18 שקנו אלכוהול באופן חוקי בפעם הראשונה בחייהם.

״מה יש לך?״ יונתן הביט בי באופן מוזר, הטתי את ראשי מעט הצידה בתימהון ״מה?״ שאלתי לא מבינה.

״למה השתתקת?״ שאל ואני משכתי בכתפיי ״אני לא,״ אמרתי בקלילות, התאבון שלי ירד והנחתי את ההמבורגר על השולחן, ניקיתי את ידיי והבנתי שאני סיימתי לאכול להערב.

״זה לא מפריע לך?״ שאל בחשדנות, נענעתי את ראשי לשלילה ויונתן נתן בו מבט מתרשם, ״אתה רוצה שזה יפריע לי?״ שאלתי לא מבינה. באמת לא הפריע לי, אני סומכת עליו.

״לא, ידעתי שתגיבי ככה.״ הוא אמר בחיוך מרוצה, הוא הניח גם הוא את ההמבורגר על השולחן וניקה את ידיו ופיו.

מלש״ביותWhere stories live. Discover now