☮︎𝖪𝗈𝗂 𝗇𝗈 𝖸𝗈𝗄𝖺𝗇 𝖯𝖺𝗋𝗍 𝖳𝗐𝗈☮︎

602 14 5
                                    

𝑨 𝒚𝒐𝒓𝒊𝒔𝒉𝒊𝒓𝒐. 𝑰𝒕 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒑𝒓𝒆𝒄𝒊𝒐𝒖𝒔 𝒑𝒐𝒔𝒔𝒆𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒐𝒇 𝒂 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒎𝒚𝒔𝒕𝒆𝒓𝒚. 𝑰𝒕 𝒂𝒄𝒕𝒔 𝒂𝒔 𝒂 𝒃𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓𝒚 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒑𝒓𝒐𝒗𝒊𝒅𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒎𝒚𝒔𝒕𝒆𝒓𝒚 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒑𝒐𝒘𝒆𝒓, 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒔 𝒌𝒆𝒑𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒊𝒏𝒏𝒆𝒓𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒔 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒚𝒔𝒕𝒆𝒓𝒚'𝒔 𝒃𝒐𝒖𝒏𝒅𝒂𝒓𝒚. 𝑬𝒙𝒄𝒆𝒑𝒕 𝒚𝒐𝒖. 𝑯𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒉𝒆𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆, 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕. 𝑨𝒎𝒂𝒏𝒆.

                        ♡︎|❦︎❦︎❦︎|♡︎
                           _______

"𝚈/𝚗-𝚌𝚑𝚊𝚗?" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍. 𝚈𝚘𝚞 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚋𝚊𝚌𝚔.
"𝚈𝚎𝚜, 𝙰𝚖𝚊𝚗𝚎?" 𝚈𝚘𝚞 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍.
"𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞." 𝚈𝚘𝚞 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚎𝚗𝚝𝚎𝚗𝚌𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚞𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚞𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔𝚜.
"𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚘, 𝚜𝚒𝚕𝚕𝚢." 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚙𝚒𝚗𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔.
"𝙸𝚝𝚝𝚊𝚒! 𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚞𝚛𝚝𝚜, 𝚈/𝚗-𝚌𝚑𝚊𝚗!" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚞𝚝𝚎𝚍.
"𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚘𝚘 𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚚𝚞𝚒𝚜𝚑𝚢!" 𝚈𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚑𝚒𝚖. 𝙷𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊 𝚕𝚘𝚘𝚔, 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚛. 𝙷𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞. 𝚈𝚘𝚞 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚖𝚘𝚛𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚜𝚜 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍, 𝚢𝚘𝚞 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚛𝚎𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛.
"𝙾𝚑 𝙸'𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢, 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚒𝚙𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚘𝚘 𝚜𝚘𝚏𝚝." 𝙷𝚎 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚍. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚝𝚘 𝚙𝚘𝚞𝚝. 𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛𝚜 𝚘𝚙𝚎𝚗.
"𝚈/𝚗-𝚌𝚑𝚊𝚗! 𝙷𝚊𝚗𝚊𝚔𝚘-𝚔𝚞𝚗!" 𝚈𝚊𝚜𝚑𝚒𝚛𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗.
"𝙳𝚊𝚒𝚔𝚘𝚗-𝚌𝚑𝚊𝚗!" 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚑𝚎𝚛, 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛.
"𝙳𝚊𝚒𝚔𝚘𝚗-𝚌𝚑𝚊𝚗! 𝙷𝚘𝚠 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚊?" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚗. 𝚈𝚊𝚜𝚑𝚒𝚛𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚏𝚛𝚞𝚜𝚝𝚛𝚊𝚝𝚎𝚍. 𝚂𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚎𝚊𝚜𝚎𝚍.
"𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝!" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚈𝚊𝚜𝚑𝚒𝚛𝚘-𝚜𝚊𝚗!" 𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝙰𝚖𝚊𝚗𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛𝚠𝚊𝚢. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝙺𝚘𝚞.
"𝙺𝚘𝚞-𝚔𝚞𝚗!" 𝚈𝚊𝚜𝚑𝚒𝚛𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚖𝚢𝚜𝚝𝚎𝚛𝚒𝚎𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚙𝚙𝚊𝚛𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜, 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚛𝚒𝚜𝚑𝚒𝚛𝚘𝚜.
"𝙽𝚎, 𝙷𝚊𝚗𝚊𝚔𝚘-𝚔𝚞𝚗, 𝚠𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚢𝚘𝚛𝚒𝚜𝚑𝚒𝚛𝚘?" 𝚈𝚊𝚜𝚑𝚒𝚛𝚘 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍. 𝙰𝚖𝚊𝚗𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚝, 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚞𝚙, 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚒𝚗𝚐.
"𝙽𝚘𝚝 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞!" 𝙷𝚎 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍. 𝙺𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚈𝚊𝚜𝚑𝚒𝚛𝚘 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚋𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞, 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚢𝚘𝚛𝚒𝚜𝚑𝚒𝚛𝚘. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚔𝚗𝚘𝚠, 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚎𝚊𝚕 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚘𝚌𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐, 𝚒𝚝 𝚛𝚎𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙰𝚖𝚊𝚗𝚎, 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚒𝚟𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏,
"𝘕𝘢𝘵𝘴𝘶𝘬𝘢𝘴𝘩𝘪𝘪."

Hey guys, author here! This is a sequel to Koi no Yokan, since somebody requested it. I wasn't really planning to make a second part, but here it is!

𝐍 𝐚 𝐭 𝐬 𝐮 𝐤 𝐚 𝐬 𝐡 𝐢 𝐢Where stories live. Discover now