23

846 62 4
                                    

~Mingi gyere már!-üvöltött felfelé Yunho. Mingi már legalább egy órája csak készülődik. Yunho egy sóhaj kíséretében lehuppant a kanapéra. Elővette telefonját és azt kezdte el nyomkodni. Egy idő után viszont azt is megunta.
~Kész vagyok!-ugrált le a lépcsőn Mingi. Yunho rögtön felkapta fejét. Mingi egy piros színű inget viselt. Pár gomb ki volt gombolva, emiatt tökéletesen látszott a fiú mellkasa. Egy fekete feszülős nadrág kísérte ingjét, mellé egy övet társított, ami kiemelte vékony derekát. Yunho teljesen lefagyva ült egyhelyben. Azt hitte, hogy nem szerethet bele jobban barátjába, de tévedett. Csak még mélyebbre került.
~Tetszik?-kérdezte Mingi izgatottan. Yunho nyelt egyet, majd bólintott. Képtelen volt szavakat formálni. Mingi ezt észrevette, így elindult szerelme felé. Yunho ölébe ült.
~Mi az? Csak nem beléd fojtottam a szót?-kuncogott Mingi kacéran. Yunho felvonta bal szemöldökét.
~Komolyan? Ne hidd, hogy az olyan könnyű.-lenyomta Mingit a kanapéra. Mingi szemei kitágultak, és rá ébredt, hogy most mit váltott ki Yunhoból.
~Csak azért csináltad, hogy idegesíts.. igaz?-Yunho hangja mélyült, amitől Mingit kirázta a hideg. Imádta, amikor ilyen domináns. Yunho Mingi füléhez hajolt.
~Szóval ezt szeretnéd?-végigsimított Mingi mellkasán, aki egy hatalmasat sóhajtott ettől.
~Megkapod, hercegnő.-használta a fiú becenevét Yunho. Mingi csak elmosolyodott. Yunho teljesen levette a lábáról, bár nem mintha zavarta volna. A páros szívesen folytatta volna, de mindketten üzenetet kaptak..

=========

Sziasztok!
Ezt csak gyorsan el szeretném mondani!
Pár napig nem tudok új részeket kirakni, mivel programom lesz :)
Bocsánatot kérek ezért, de ígérem, hogy sietek majd

Addig is sziasztok❤

LIT ME UP || WOOSANWhere stories live. Discover now