Jongho telefonját nyomta, miközben Yeosang háza felé tartott. Próbálta elvonni figyelmét a fiúról. Mivel most találkoznak először úgy, hogy tudnak egymás érzéseiről. Minél közelebb ért a házhoz, annál idegesebbé vált. Kicsit izzadni kezdett, amikor becsengetett hozzá. Egy mosolygó Yeosang nyitott ajtót, aki egyből be is húzta őt szobájába. Jonghonak csak most volt ideje felmérni a másikat. Egy fekete pulcsit viselt, ezt egy farmer nadrággal társította. Smink is csak egy kevés volt rajta, de a fiú még így is tökéletes volt. Yeosang szobájában találta magát. Mindketten az ágyon ültek és mindenféléről beszélgettek. Igazából nem volt egy konkrét téma sem, csak ami eszükbe jutott.
~Jongho? Miért vagy ilyen ideges?-kérdezte hirtelen Yeosang. Jongho egyből felkapta fejét erre.
~Most annyira más..-motyogta ezt orra alatt.
~Mármint?-Yeosang értetlenül nézett rá. Nem értette, hogy Jonghot mi zavarhatja.
~Mostmár tudjuk az érzéseinket és..-Jongho nem fejezte be mondatát. Helyette alsó ajkába harapott. Yeosang egy óvatos puszit nyomott a fiú arcára.
~Ne aggódj emiatt, Jong. Sőt, még te mondtad, hogy elintézted ezt kettőnk számára. Most akkor miért izgulsz?-kérdésénél Yeosang kuncogott egy kisebbet, ezzel felgyorsítva Jongho szívverését. A fiatalabb sóhajtott egyet.
~Azt hiszem igazad van.-értett egyet.
~Most bulizni akarok! Hívjuk át a többieket!-ugrott fel az ágyról Yeosang. Jongho felnevetett, de beadta a derekát. Nem tudott Yeosangnak nemet mondani.._______________________________
Sziasztok!
Eldöntöttem, hogy minden hétvégén új részt rakok ki!
Minden szombaton itt várhatjátok, és ha érdekel, akkor vasárnaponként egy másik Woosan könyvemet is bővítem. (Azt a könyvet nem mellesleg holnap posztolom, és izgulok!)
YOU ARE READING
LIT ME UP || WOOSAN
FanfictionChat formájú történet! Fő ship: WOOSAN Mellék shippek: Jongsang, Seongjoong, Yungi 《 BEFEJEZETT 》