|Dupla update? Iiigeenn😂🥰|
San direkt megvárta, amíg Wooyoung elindítja a vizet. Amint meghallotta be is ment oda. Egy kicsit izgult, nem tudta, hogy Wooyoung hogyan fog reagálni. Halkan belépett és leszedte magáról ruháit. Végignézett magán. Az a sok edzés, amibe erejét és idejét ölte kifizetődött. Minden tagja izmokkal volt tele. Nem is beszélve hasáról. Igazából csak azért akart kockás hasat, mivel Wooyoungnak akart tetszeni. Ha már szeret edzeni, és a fiút is imádja miért ne? Lassú léptekkel indult a zuhanyzó felé. Óvatosan kihúzta a fehér függönyt. Pont annyira, hogy belásson. Wooyoung éppen vizezte a haját. San úgy érezte, hogy éppen egy angyalt bámul. Wooyoung tökéletes volt. Az arca, a haja, az alakja. Minden. San ámulva nézte szerelmét. Barátja szeme csukva volt, mivel feje a víz alatt volt. San belépett mellé. Wooyoung a homlokát ráncolta. Nem hülye, tudta, hogy valami történt. Az idősebb finoman megfogta a fiatalabb derekát, majd a nyakába bújt. Wooyoung szemei ettől kipattantak.
~S-San!? Mit művelsz!?-kérdezte Wooyoung pánikkal a hangjában. San nem válaszolt, csak beszívta Wooyoung illatát, amit nem mellesleg mindennél jobban imádott.
~Olyan gyönyörű vagy, Woo.-fakadt ki San hirtelen. Még ő maga sem számított erre, de egyáltalán nem hazudott barátjának. Tényleg így gondolta. Wooyoung, nem meglepően tiszta vörös lett a kijelentés hallatán.
~Csak meg akartalak lepni.-San végre elhajolt tőle, így egymás szemeibe néztek. Viszont San nem volt hajlandó elengedni Wooyoung derekát. Ez a fiatalabbat nem is zavarta.
~Hát sikerült!-egy halvány mosoly kúszott Wooyoung arcára, ami miatt San szíve majdnem kiugrott a helyéről. Wooyoung tekintete hirtelen lejjebb vándorolt. Ismét vörössé vált.
~Valami tetszik, Woo?-piszkálódott San, egy pimasz vigyor játszadozott arcán.
~Fogd be!-kiáltotta el magát Wooyoung, közben egy kisebbet ütött San mellkasára.
~Gyere, inkább megmosom a hajad.-nevette el magát San, utána felkapta a sampont. Kinyomott egy adagot a kezébe, majd óvatosan Wooyoung hajára kente azt. Lassú mozdulatokkal masszírozni kezdte barátja fejét, aki emiatt egyből lehunyta szemeit. Élvezte San érintését. Viszont Sannak egy remek ötlete támadt. Wooyoungot a zuhany alá húzta. A fiú megugrott ettől.
~Sannie!-mondta nevetve Wooyoung. San is beállt a víz alá. Wooyoung ajkaira hajolt, közben ismét derekára fogott. Az alacsonyabb srác átölelte nyakát, ezzel közelebb kerültek egymáshoz. Vizes csókokat váltottak egy darabig.
~El sem hiszem, hogy ilyen szerencsés vagyok..-szakította meg a pillanatot Wooyoung. San kihúzta magukat a víz alól, csak azért, hogy utána értetlenül nézhessen barátjára.
~San, konkrétan csak úgy megjelentél a semmiből és megmentettél. Sosem voltam még olyan boldog, mint most.-Wooyoung szemei egyre vörösebbé váltak beszéd közben. San tudta, hogy a fiú sírni fog.
~Én mindig magányos voltam, Woo. Sosem hittem az igaz szerelemben.. de ez az. Tudom, hogy ez az!-San a homlokát Wooyoungénak döntötte.
~Ezek szerint mind a ketten egymásra vártunk, anélkül, hogy tudtunk róla.-nevetett fel Wooyoung ismét. San csak egy édes mosolyt villantott."Boldoggá teszel, Choi San"
YOU ARE READING
LIT ME UP || WOOSAN
FanfictionChat formájú történet! Fő ship: WOOSAN Mellék shippek: Jongsang, Seongjoong, Yungi 《 BEFEJEZETT 》