Cameron
- No witam!
- Ed! - wykrzyknął Jimmy.
Wstał i uniósł swój kubek.
- Twoje zdrowie - oznajmił i wypił zawartość jego do końca.
- To wy się już z nim poznaliście? - zapytał zaciekawiony Ashton.
- Zrobiłem Cam niespodziankę na urodziny, prosząc go, aby coś dla niej zagrał - uśmiechnął się Calum i przywitał się z nim.
- A teraz znowu spotykamy się po niecałych 2 miesiącach - zaśmiał się do mnie Ed.
Podszedł, aby mnie przytulić a następnie Rylie.
Spojrzałyśmy zadowolone na siebie, nie dowierzając co się tu dzieje.
Pół godziny później chłopaki wyszli razem na scenę i zaśpiewali kawałek swojego nowego utworu.
- To jest piękne! - razem z Rylie zaczęłyśmy zachwalać ich piosenkę, kiedy zeszli ze sceny.
Podziękowali i zaprosili nas z powrotem na zaplecze.
- Jakbyście nas nie zaprosili to i tak bym przyszedł, Luke to whisky wymiata! - wykrzyknął Jimmy.
- Ciszej! - odezwał się Michael.
- Nie wszyscy muszą wiedzieć, że coś piliśmy - zaśmiał się Ashton.
Luke uniósł kciuk w górę do Jimmy'ego, śmiejąc się przy tym.
Myślę, że większość marzy o spotkaniu piosenkarza, którego piosenki się słucha od dawna.
Ale spotkać pięciu jednego wieczora?
Patrze na chłopaków z 5 Second of summer i Eda Sheerana. Przeskakuje wzrokiem z jednego na drugiego i słucham wszystkiego co mówią, aby jak najwięcej zapamiętać.
- Chodź, napijesz się z nami - machnął ręką Hood na kogoś.
Dołączył do nas Shawn.
Shawn Mendes.
Pomyłka. Sześciu jednego wieczora.
- Mówię ci Cam, ja dzisiaj nie usnę - szepnęła do mnie Rylie a ja zaśmiałam się, ściągając na siebie uwagę Ashtona.
- Może chcecie żebyśmy dla was zagrali jedną piosenkę? - zapytał z uśmiechem.
Kto by tego nie chciał, no błagam.
- Jasne - odpowiedziała Rylie.
Myślałam, że się popłaczę, kiedy musieliśmy się z nimi pożegnać. Każdy podszedł do mnie i do reszty i mnie przytulił. Na końcu żegnałam się z Edem.
- Do zobaczenia - oznajmił z uśmiechem.
- Do zobaczenia - powiedziałam, uśmiechając się szeroko.
Pierwsze odjechał on a potem Shawn.
Ostatni odjechali chłopaki. Zaczęli nam machać przez szybę. Pierwszy zaczął to robić Luke.Widzę, że zdążyli się polubić z Jimmy'm.
Usłyszeliśmy piski dziewczyn po raz trzeci w ciągu 5 minut.
- Chyba czas stąd wyjść, nie możemy tu być - zaśmiał się Jason.
Podeszliśmy pod stoisko z jedzeniem.
- Co chcesz? - zapytał Calum.
- A co, stawiasz? - zaśmiałam się.
CZYTASZ
Chłopak z gitarą
RomanceCameron to dziewczyna, która uwielbia imprezować razem z przyjaciółmi, którzy są dla niej najważniejsi. Już od dawna nie zwróciła uwagi na żadnego chłopaka. Jednak po przyjeździe nowych sąsiadów to się zmienia. Małe ostrzeżenie: Jest to moje pierwsz...