0.2

750 98 54
                                    

"Hoşgeldiniz!"
Daha üç yaşında olan Yoon Ah, gülümseyerek Chenle'nun yanına gitti. "Legoların nerede?"
Chenle, Yoon Ah'ı kucağına alıo yanağını öptükten sonra konuştu. "Odamda, seni bekliyorlar."

Ryujin, herkesle selamlaştıktan sonra Chenle'nun yanına gitti. "Küçükken dokunmama izin vermediğin legolarını kardeşimle mi paylaşıyorsun?"

Chenle kafa salladı. "En azından kardeşin üç yaşında olmasına rağmen legolarımı kemirmiyor."
"Siz ikiniz, kavga etmeden yemek masasına çabuk!"
Bayan Shin'in uyarısı ile herkes yemek masasına geçtiler. Çok geçmeden Chenle'nun odasından çıkıp yemek masasına gelen Yoon Ah, ablasının yanına dikildi. "Beni kucağına alır mısın?"

Ryujin gülümseyerek kardeşini kucağına aldı ve kendi tabağından küçük dilimlere ayırıp kardeşine de yedirmeye başladı.

"Okulunuz çok şık duruyor. Müdürün, okul duvarına grafiti yaptırması hoş olmuş." Ryujin ve Chenle gözlerini açarak Bayan Shin'e baktılar. "Ne?"

İkisinin, aynı anda anlam veremediklerinden söyledikleri cümlesi ile Bayan Shin omuz silkti. "Orası bir lise. Tabii ki, gençlerin ilgisini çekebilecek olmalı."
Ryujin kafa salladı. "Olabilir ama, aslında o duvarları okuldan iki kişi boyamış."

Bayan Zhong gözlerini büyüterek konuştu. "Chenle!"

Ryujin güldü. "Şüphelilerden biri çıktı ortaya."
Bayan Zhong kafa salladı. "Dolabında bulduğum sprey boyaları, dışarıda ki başka duvarları boyamak için kullanıyorsun sanıyordum."

Bayan Shin kafa salladı. "Bilmeden suç atma oğluna. Ryujin'in de dolabında rengarenk sprey boyalar var. Başka duvarları boyuyorlardır, okula zarar vermezler. Yani... değil mi kızım?"

Ryujin ve Chenle zorla yutkunmanın ardından birbirlerine baktılar.

Bay Zhong iç çekti. "Anlaşılan okulu birlikte boyadıklarından ikisinin de haberi yok!"
Bay Shin kafa salladı. "Ryujin ve Chenle, yarın gidip müdürünüze itiraf edin ve özür dileyin."

Yoon Ah, Ryujin'in kucağından inip bağırarak odadan çıktı. "Ben doydum, Chenle'nun odasındayım!"

Bayan Shin kafa salladı. "Yarın beraber müdüre gidip çocuklarımızın böyle bir şey yaptıklarını söyleyelim."
Bayan Zhong kafa salladı. "Artık ne tür bir ceza alırlar bilmem ama, kursa gitmedikleri haftasonu günlerinde okul duvarını boyayabilirler."

Ryujin kaşlarını çattı. "Ama neden ben bir işçinin yaptığı işi yapıyorum?"
Chenle kafa salladı. "Ryujin'e katılıyorum. Tamam öyle bir hata yaptık ama bir işçinin yapması gereken şeyi neden biz yapıyoruz ki?"

Bay Shin dudağının kenarıyla gülümsedi. "Biz size, neden öğrenciler gibi ders çalışmak yerine serserilik yapıyorsunuz diye sormuyorsak sizin de bize bunu sormaya hakkınız yok çocuklar."

Ryujin ve Chenle acı çeker gibi kaşlarını düşürerek birbirlerine döndüler. Yorucu bir hafta sonu onları bekliyordu.

Graffiti ↪ ryujin + chenle ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin