0.5

538 79 50
                                    

"Dün gece hep üstünü açtı Chenle!"
Yoon Ah, sitem eder gibi konuşmasının ardından Ryujin, elindeki şişleri masaya bırakıp kardeşine döndü. "O zaman bundan sonra benimle yatarsın, birtanem. Tamam mı?"

Yoon Ah gülümseyerek omuz silkti. "Gerek yok, zaten sen geceleri kalkıp bizim üstümüzü örtmüştün."

Chenle, aniden boğazına takılan yemek ile öksürürken Bayan Zhong gülümsedi. "Öyle mi?"
Soru ekini uzata uzata söylemesi ile Ryujin karşısındaki aileye yanlış anlaşıldığını anladı.
Hiç bozuntuya vermeden kafa salladı Ryujin. "Chenle üzerini açtıkça kardeşim de üşüyordu. Yoon Ah'ın üzerini örterken Chenle'nun üstünü açık bırakacak kadar insafsız değilim sonuçta."

Yoon Ah, gülümsemenin ardından dudaklarını büzerek Chenle'ya döndü. "Bak Chenle, ablam senden nefret etmiyor."

Ryujin iç çekti. "Hiçbir zaman nefret etmiyordum zaten?"
Bayan Zhong kafa salladı. "Onları sadece anlaşamıyorlar tatlım, yoksa birbirlerinden nefret ediyor değiller."

Chenle, gece yerde yatarken üşüttüğü için hapşurdu.

Bayan Zhong kaşlarını çattı. "Sana kaç kere dedim kısa kollu tişörtlerle uyuma diye! Bak Yoon Ah'a, hiçbir şeyi yok. Bir de yerde yatıyorsun Chenle-ya!"

Chenle boynuna masaj yaparak konuştu. "Tamam bundan sonra uzun kolluyla yatarım anne!"
Ryujin kaşlarını kaldırdı. "Onun yerine salonda uyu?"

Chenle gözlerini kısarak masaya doğru eğildi. "Odam dışında başka odada uyuyamıyorum!"
Ryujin omuz silkti. "Ne yapmamı bekliyorsun?" Gözlerini kısarak tıpkı Chenle gibi masanın üzerine eğildi. "Gel senin yatağında beraber yatalım dememi mi?"

Chenle kafa salladı. "Aynen öyle-"
Bayan Zhong, oğlunu susturmak ister gibi yapmacık bir şekilde öksürdü. Ryujin omuz silkti. "Pekâlâ, madem bu kadar sorunun var. Gel yat o zaman?"
Chenle kaşlarını kaldırdı. "Oha! Gerçekten mi?"

Ryujin dudağının kenarıyla gülümsedi. "Hayır tabii ki de geri zekalı!"

Graffiti ↪ ryujin + chenle ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin