0.8

518 71 33
                                    

"Siz bugün okula beraber mi geldiniz?"
Jisu'nun sorusu üzerine Ryujin kafa sallamakla yetinirken Chenle kaşlarını çattı. "Evet de, ne var bunda?"
Jisu rahatça omuz silkti. "Bir şey yok. Sadece anlaşamıyordunuz en son."

Ryujin omuz silkti. "Garip bir şekilde anlaşabiliyoruz artık."

Boş koridorun ortasından Chenle'yu görmesiyle birlikte koşarak yanına gitti Jaemin. Eliyle Chenle'nun alnına vurdu. "Geçmiş bütün boya?"
Chenle, Jaemin'in yakasına yapıştığı gibi kulağına fısıldadı. "Jisu burada diye artistlik yapma alırım ayağımın altına. Götün başın ayrı oynamasın."

Jaemin, dudaklarını birbirine bastırarak dudaklarına hayali bir fermuar çekti.

Etraflarına baktıklarında Ryujin ve Jisu'nun birlikte merdivenlerden çıktıklarını gördüklerinde Jaemin yakınarak konuştu. "Jisu'ya nasıl açılacağım bilmiyorum, Chenle bana taktik verir misin?"

Chenle farkında olmadan omuz silkerken konuştu. "Daha ben nasıl açılacağımı bulamadım-"
Jaemin kaşlarını çatarak, bakışlarını arkadaşına çevirdi. "Ne?"
Chenle rahatça -sanki o cümleyi hiç kurmamış gibi- omuz silkti. "Yok bir şey. Hadi sınıfa gidelim."
...

"Efendim hocam?"
Chenle ve Ryujin aynı anda, müdür odasına girdikleri gibi konuştular. Müdür büyük bir sakinlikle konuştu. "Ailen dönmüşler. Kardeşin ve senin de eşyalarınızı Chenleların evinden almışlar. Buradan çıktığında direkt kendi evine gidecekmişsin."

Ryujin başını sallarken Chenle omuzlarını kaldırdı. "Beni neden çağırdınız hocam?"

Karşısındaki müdür büyük bir iç çekti. "Geçen gün boyarken, grafitinin bir kısmı duruyordu. Bu hafta içerisinde orası bitecek."
Chenle kaşlarını çattı. "Hayır hocam. Ben boyamıştım her yerini."
Müdür kafa salladı. "Evet ama sadece bir kısmını yarı yarıya kapattığından ufak bir kısmı hâlâ gözüküyor."

Chenle kafa salladı. "Pekâlâ, bu hafta içerisinde halledeceğim."
Müdür kafa salladı. "Güzel, ikiniz de çıkabilirsiniz eğer bir sorunuz yoksa."

İkisi de başlarını sağa sola sallayıp odadan çıktıklarında Ryujin sınıfına gitmek için sola döndü ancak Chenle'nun seslenişi ile durdu. "Bugün okul çıkışında Yoon Ah'ı almaya gideceksin, değil mi?"
Ryujin kafa sallamakla yetindi.

Chenle ensesini kaşıyarak utangaç bir tavır takındı ve tekrardan konuştu. "Bugün, Yoon Ah'ı almaya beraber gidelim mi?"

Graffiti ↪ ryujin + chenle ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin