1.1

512 70 47
                                    

"Aşk acısı çekiyorum!"
Sınıfa girdiği gibi bağırarak söylediği cümle ile Chenle, başını sıradan kaldırıp Jaemin'e döndü. "Ne oldu lan?"
Jaemin koşarak Chenle'nun sırasına oturdu. "Hâlâ açılamadım, Chenle!"

Chenle omuz silkti. "Al benden de o kadar. İki gündür suratıma bakmıyor."

Jaemin ofladı. "Ryujin'in neden iki gündür suratına bakmadığını biliyoruz. Ama Jisu'dan hiçbirimiz emin değiliz."
Chenle kaşlarını kaldırdı. "Gerçekten emin miyiz, sevdiği ve utandığından kaçtığına?"
Jaemin başını salladı. "En azından ben eminim."

Chenle iç çekti. "Bak bir fikrim var."
Jaemin büyük bir merakla Chenle'ya döndü. "Fikrin ne lan, söyle hemen ne olursun!"
"Git de ki, dünya ahiret bacımsın ama farzet ki uzaydayız."

"Kahkaha pornosu!"
Jaemin'in cümlesi ile Chenle kaşlarını çattı. "Düzgün konuş be!"
Jaemin iç çekti. "Bence, hemen itiraf etmeden önce üstü kapalı flört edelim, nasıl?"
Chenle omuz silkti. "Kız olsaydım böyle bir şeyi kabul etmezdim. Flört etmek çok iğrenç bir eylem."
...

"Ryujin!"
Birkaç gün ardından ilk defa konuşacakları için, Chenle'nun seslenişi Ryujin'in içinde heyecana yol açmıştı. Durup bedenini, ardına çevirdi. Chenle, yaklaştığı ilk anda karşısına dikildi ve etrafta kendilerini izleyen diğer öğrencileri takmadan konuşmaya başladı.

"Geçen gün yaptığım hareketten, sana aşık olduğumu çıkarttıysan doğru çıkartmışsın."
Ryujin, cümlenin saçmalığı yüzünden gülmek istese de Chenle'nun ciddiyetini ve özgüvenini bozmamak için dudaklarını birbirine bastırdı.

"Şimdi hayatım boyunca ilk kez ciddi bir konuşma yapacağım." Chenle derin bir iç çekmenin ardından devam etti. "Geçen gün ki hareketimden sonra hiç konuşmadık. O gün yüzünden rahatsız mı oldun, yoksa hiç umrunda bile olmadı mı bilmiyorum. Ama..." Utançla elini ensesine getirip oynamaya başladı. "... umarım o günden sonra mutlu olmuşsundur."

Chenle iç çekti. "Çok uzattım biliyorum. Kısaca çıkalım Ryujin."
"Bir dakika. Ne?"
Ryujin'in hayret içinde ağzından dökülen kelimeler ile Chenle iç çekti. "Yani, benimle çıkar mısın?"
Ryujin dudağının kenarıyla güldü. "Bilmem. Çıkılacak biri misin?"

Chenle tek kaşını kaldırdı. "Annem seni çok seviyor."
Ryujin gözlerini kısarak devam etti. "Annen değil önemli olan. Sen seviyor musun?"
Chenle iç çekti. "Bir de soruyor musun anasını satayım!"

Graffiti ↪ ryujin + chenle ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin