0.7

529 71 36
                                    

"Üstümü giyineceğim Chenle, dışarı çık!"
Chenle yüzünü buruşturdu. "Bekle iki dakika, kıyafetlerimi alayım Ryujin."
Ryujin kenara çekildiğinde Chenle, dolabından çıkardığı kıyafetler ile odadan çıktı.

Ryujin, öncelikle kardeşini giydirirken Yoon Ah gülümseyerek konuştu. "Abla, siz birbirinizi seviyorsunuz değil mi?"
Ryujin kaşlarını çattı. "O nereden çıktı şimdi?"

Yoon Ah iç çekerken aynı anda konuştu. "Chenle öyle söyledi. Siz kavga etseniz de birbirinizi seviyormuşsunuz."

Ryujin dudağını kenara kıvırdı. "Chenle, sana yalan söylemiş."
Yoon Ah başını sağa sola salladı. "Hayır. Chenle yalan söylemez. Hem sen ona iyi davranıyorsun."

Ryujin saçlarını savurdu. "Sen, ablan ne kadar iyi kalpli bilmiyor musun Yoon Ah?"
Yoon Ah, kıkırdadı. "Chenle senden daha tatlı."
...

"Chenle, hâlâ üşüyor musun?"
Chenle, alışkanlığından ötürü üzerine giydiği kısa kolku tişört yüzünden yerde yatarken üşümeye başlamıştı bile.

Ryujin'in fısıldayışı ile bu karanlık odada gözlerini açıp Ryujin'e döndü. "Biraz üşüyorum sadece."
Ryujin kaşlarını kaldırdı. "Yer soğuk mu peki?"

Chenle, ses çıkarmadan kafa salladı. Bu karanlık odada, zor da olsa Ryujin Chenle'nun hareketini görüp iç çekti. "Pekâlâ, ben şimdi kardeşimi alıp bu yatağa yatıracağım."

Ryujin ayağa kalkıp, uyuyan kardeşi Yoon Ah'ı yavaşça kucağına alırken konuştu. "Sen de yatma yerde. Gel yatağa. Aramıza Yoon Ah'ı alırız."

Ryujin, kardeşini yatağın ortasına yatırırken Chenle kaşlarını kaldırdı. "Gerçekten mi?"
Ryujin kafa salladı. "Evet Chenle. İstersen gel burada yat, istersen yerde."
Chenle ayağa kalkıp Yoon Ah'ın sol tarafına uzanırken Ryujin'de sağ tarafına uzandı. "İyi geceler!"

Aynı anda konuşmaları ile, yine ikisi de aynı anda birbirlerine sırtlarını döndüler.

Graffiti ↪ ryujin + chenle ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin