1.2

516 67 54
                                    

Jaemin koşarak Chenle'nun sınıfına girdiği için, sınıfın geri kalanı şaşkın gözlerle Jaemin'e bakıyorlardı. Chenle, tüm teneffüsünü sırada göz dinlendirmekle harcadığı arkadaşını farketmemişti bile.
"Ben geldim, gözlerini aç Chenle."

Chenle kafasını ağır ağır kaldırdı. "Ne var yine?"
Jaemin, Chenle'nun yanına oturdu. "Bugün ki etütlerde Jisu ile aynı sınıfa düşmüşüz."
Chenle gözlerini büyüttü. "Doğru ya! Bizim izin kağıdımızın son tarihi dündü. Bugün ben de girmek zorundayım etüte."

Jaemin omuz silkti. "Geçmiş olsun kardeşim."
Chenle iç çekti. "O zaman sen uzaklaş, ben de Ryujin ile aynı sınıfa düşmek için dilek dileyeyim biraz."
Jaemin omzuyla ittirdi Chenle'yu. "Niye gidiyorum? Dileğini tut sen!"

Renjun'de aynı şekilde Chenle'nun sınıfına girdi ve gülerek arkadaşlarının yanına gitti. "Chenle, senin için kötü ben ve Jaemin için komik bir haberim var."
Chenle iç çekti. "Bir bitmediniz ya. Ne var?"

Renjun gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. "Az önce Ryujin senin numaranı istedi benden."
Chenle, dudağının kenarıyla gülümserken konuştu. "Bunun nesi kötü?"
Renjun içindeki gülme isteğini bastırmak için iç çekti ve konuştu. "Ama seni telefonuna 'made in china' diye kaydetti."

Duyduğu cümle ile Jaemin sınıfın ortasında kahkaha atarken Chenle suratını astı. "Pis ırkçı."
Renjun güldü. "Ne var bunda? Ne ırkçılığı, sen buraya üç yaşında gelmemiş miydin? Mantıken, doğru bir şekilde kaydetmiş oluyor."

Chenle gözlerini kıstı. "Çok komiksin sen!"
Jaemin gülerek Chenle'nun omzunu ittirdi. "Sen umutsuz vakasın sanki, birazcık."
Chenle tekrar surat asarak başını sıraya gömdü. "Sanırım öyleyim."
...

Sınıfa büyük bir hızla girip Chenle'nun sırası önüne dikilen Ryujin ile Jaemin dudaklarını birbirine bastırdı.
"Dün Yoon Ah, kendisini okuldan senin almanı istedi. Kabul edeceksen etüt çıkışında direkt eve gideceğim."
Chenle başıyla onayladı. "Giderim..." Kaşlarını kaldırdı. "... giderim de, sen de gelecek misin?"

Ryujin rahatça omuz silkti. "Gidecekmişsin zaten, neden geleyim ki?"
Jaemin parmağını şıklattı. "Haklı."

Renjun, arkadaşını haklı çıkarmak için konuştu. "Çocuk senin kardeşini alacak okuldan, insan bir eşlik eder Ryu."
Jaemin yine parmağını şıklattı. "Bak bu da haklı."
Renjun gözlerini kısarak Jaemin'e döndü. "Aslında sen sussan, her şey okay!"

Ryujin kafa salladı. "Tamamdır. Okul çıkışı gidip alalım Yoon Ah'ı."
Chenle memnuniyetle gülümsedi. "Bana uyar."

Graffiti ↪ ryujin + chenle ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin