2.~Aratás

118 7 0
                                    


Pontban kettőkor fellépett a színpadra Mercedes Spinster akit már évek óta küldenek hozzánk a Kapitóliumból. Szerintem szeret hozzánk jönni a gazdagság miatt.

-Üdvözlök mindenkit! Örvendek!-köszöntött mindenkit Mercedes. -Boldog Viadalt mindenkinek és sose hagyjon el titeket a remény!

-Mielőtt elkezdenénk a választást szeretnék nektek mutatni egy különleges filmet, egyenesen a Kapitóliumból.

Már 12 éves korom óta mindig megnézhetik velünk, de még mindig nem értem az okát, hisz mindenki tudja miért tartják a Viadalt. Mi, a Hivatásosok sem támogatjuk az ötletet és a tényt, hogy 24 gyereket néznek életre-halálra küzdeni, úgy vagyunk vele, hogy ha már muszáj akkor nyerjük meg mi és ennek áldozzuk gyerekkori éveinket. Nálunk ez egyfajta kiváltság.

-És most kezdődjön a kiválasztás. Kihúzok égy nagyon bátor fiút és lányt, akik büszkén képviselhetik a 2. Körzetet az idei, 70. Éhezők Viadalán. Kérném az önként jelentkezőket hogy várják meg míg kihúzom a Kiválasztott nevét! -kérte. Mercedes tudja, hogy nálunk és az 1. Körzetben gyakori az ilyen.

-Úgy lesz. -súgom halkan magam elé.

- Mint mindig, hölgyeké az elsőbbség. - mondja majd elsétálni az átlászó tál szerű tartóhoz amiben a nevek vannak. Belenyúl jó mélyen és megfogdos egy pár cetlit mire kiválasztja melyik legyen. Visszalép a mikrofonjához és így szól. -Előre szeretném leszögezni, hogy az idei Éhezők Viadala más lesz mint az eddigiek.

Ezen mindenki meglepődött és aggodalmasan suttogni kezdett. Egymással kezdték el megbeszélni a többiek hogy mire gondoltak. Mindenkin látszott a félelem. Én is kicsit elkezdtem izgulni ezért szememmel megkerestem a szüleimet. Anyámék csak határozottan bólintottak így tudtam nincs mitől félnem. Lehet nem is lesz semmi változás csak a Kapitólium nem akarja, hogy jelentkezzünk. De az is simán lehet hogy újítanak a szabályokon, hisz ez már a 70. Viadal.

-Figyelem! A 2. Körzet női Kiválasztottja tehát ..... Mallory Turner.-olvasta fel a nevet. Egy másodpercig sem haboztam. Amint felnézett a papírról közbeszóltam.

-Én jelentkezem! Önként jelentkezem Kiválasztottnak! -mondtam a lehető leghatározottabban és legbüszkébben. Muszáj így viselkednem. A többi Kiválasztott vissza fogja nézni az Aratásról készült videókat. Erősnek és félelmetesnek kell tűnnöm. Majd az interjúban ráveszem a Kapitóliumiakat hogy megkedveljenek, de addig elég ha félnek tőlem a többiek és látják, hogy tudom mit csinálok.

Elindultam a színpad felé és mindenki engem nézett. Mások nem is jelentkeztek. Nem tudom azért mert gyorsabb voltam vagy mert megijesztette őket amit Mercedes mondott. Engem mindenesetre nem igazán zavart hisz én vagyok a 2. Körzet női Kiválasztottja.

-Rendben, van egy jelentkezőnk. Meg sem lepődöm 2. Körzet. -nevetgél a sárgás hajú hölgy. -Kérlek gyere fel kedvesem! -szólított.

-Mi a neved drágám? -jött felém a kérdés.

-Aadya Campbell. -mondtam büszkén, de nem beképzelten. Ez a célom hogy ilyennek mutassam magam a Viadalon is.

-Oo nem te vagy..

-Lenna és Osiris lánya, de igen én.

A szüleim büszkén mosolyogtak és integettek a kameráknak.

-Tapsoljuk meg Aadya Campbellt a 2. Körzet női Kiválasztottját!

Hangos, de mégis visszafogott tapsot kaptam. Szerintem féltenek az emberek Mercedes elszólása miatt. Vagy fiatalnak tartanak, hisz általában a 18 évesek jelentkeznek én pedig csak 16 vagyok.

Egy hivatásos szemszöge (Éhezők viadala) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora