5.~Bemutatkozás

76 4 0
                                    


Reggel Mercedes kopogására keltem. Szólt, hogy ma korán kezdjük a munkát és fél óra múlva reggeli. Kiabáltam egy oké félét, de sikerült visszaaludnom. Háromnegyed óra múlva arra keltem, hogy valaki halkan beszél hozzám.

-Aadya, kelj fel, mindenki rád vár.

-Mindjárt kezdhetjük az edzést Apa!-mondtam, majd rögtön eszembe jutott, hogy már nem otthon vagyunk. Holnap kezdődik a Viadal. Kinyitottam a szemem és felpattantam az ágyból. Griffin ült mellettem. Ő ébresztett.

-Látom rájöttél magadtól is.-nevetett. -Ma este lesznek az interjúk és fel kell készülnünk rájuk. Te Lennával dolgozol azon, hogy mit mondasz, Mercedessel pedig a megjelenésen és délután foglalkozik velünk Asher.

-És te?

-Én Osirissal készülök fel, talán Enobaria is segít. Szerintem az idő miatt Mercedes sminkel ki téged megint, de most gyere enni, mert tényleg nincs sok időnk.-mondta.

-Köszönöm, hogy szóltál!

-Bármikor!

A felkészülés elég unalmas volt. Mercedessel magas sarkúban tanultam meg menni, de az elég gyorsan ment. Azt is megmutatta, hogy fogjak kezet Caesarral, a közönségre, hogy nézzek ki és, hogy nevessek, mosolyogjak. Az anyám abban segített miről beszéljek. Mindenre válaszoljak és ne titkolózzak. Mutassam meg, hogy nem félek. Legyek büszke arra, hogy itt lehetek és a 12 pontra, amit szereztem.

Délután Asher helyett tényleg Mercedes csinálta a sminkem. Olyan lett mint azelőtt, de most egy kis világos kéket használt a fekete mellé. A csillogás megmaradt a megfélemlítéssel együtt. Szempilláim feketék és hosszúak. A hajamra valami csillogó spray-t fújt és begöndörítette. Most nincs fonat vagy tiara. A Kapitóliumban van egy gép, ami gyönyörűre megcsinálja a körmeinket. Bedugtam a gépbe az ujjaimat és se perc alatt gyönyörű fehér, ezüstös csillogásű műkörmöket kaptam.

-Este leszedjük. Az Arénába nem ezzel mész.-mondta Mercedes.

Kb fél óra alatt kész is lettem és megjelent Asher a ruhával, a kísérőnk pedig átment Griffinhez.

A ruha gyönyörű. Világoskék térd felé ér és nagyon vékony pántú a teteje, mellrészén pedig kicsit ki van vágva, de csak ízlésesen A szoknya részén a legfelső réteg átlátszó tüll, tele kék és ezüst csillogó pillangókkal. A fehér cipőmnek elég magas a sarka, amit ezüst csillám borít. Hihetetlen munkát végzett Asher. Teljesen egyedül csinált meg mindent mindkettőnknek. Zseniális ez az ember.

-Gyönyörű vagy Aadya.-dicsért meg.

-Gyönyörű ruhát csináltál. Köszönöm!-öleltem meg hálásan.

-Majd a színpadon, mikor a ruháról lesz szó nézz rám, és ha bólintok állj fel és nyomd meg ezt a gombot.- ad a kezembe egy nagyon kicsi távirányítót.

-Rendben.- 100%-ban megbízom Asherben. Biztos valami jót talalált ki.

-Had nézzelek meg titeket együtt!-jött be Mercedes Griffint magával rángatva. A 3 mentorunk pedig mögöttük vonult be. -Ahhh nagyon jól festetek együtt. Gyönyörűek vagytok.-mondta. Griffin fehér nadrágot és inget viselt, ugyanolyan babakék zakóval, mint a ruhám. Zsebében egy kis virág van, aminek ezüstösen csillognak a szirmai.

Mikor mindenki megnézegetett minket elindultunk az interjúk helyszínére, ahol a kapitóliumi nézők már várnak minket. Elől ment a 3 mentor, mögöttük mi Griffinnel kézen fogva, mert Mercedes szerint jó hatást keltünk vele, mögöttünk pedig ő és Asher.
Az egész csapat jött velünk lefelé és mikor megláttuk a többi Kiválasztottat elváltunk, hisz nekik a nézőtér első soraiban a helyük. Beálltunk Griffinnel az 1. és 3. Körzet közé és vártuk, hogy kezdetét vegyék az interjúk.

Egy hivatásos szemszöge (Éhezők viadala) BEFEJEZETTOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz