"İşsiz kaldım ne demek Aylin" dedi Jaesoon.
Aylin ağır adımlarla yere, Jaesoon'un yanına oturdu. Arthit karşısındaydı.
"Uçuş firmasının reklam çalışmaları için fotoğraf çekimi yapacaktım. Ama şuan modelle alakalı bir sıkıntı yaşadıkları için reklamı çekemiyor şirketim." derin bir nefes verdi.
"Korean Airlines'ın reklamı mı?" dedi korkar bir şekilde Art.
Aylin evet anlamında kafasını salladı.
"Bir dakika. Bu firmanın reklamı için Taylandlı biriyle anlaştıklarını duymuştum. Yoksa..."
Jaesoon kuşkuyla Art'a baktı. Art kafasına kollarının arasına alıp masaya gömdü.
"Firma da reklam çekimleri olmadığı için şirkete maddi yönden zorluk çıkarıyormuş. Daha ellerindeki personele yetemiyorken beni hiç tutmazlar orada"
Aylin çaresizce kalkıp odasına gitti.
"Aylin-" Art'ın sözünü kesip;
"Ben.. biraz tek kalmak istiyorum" dedi Aylin.
Yavaş adımlarla odasına gidip kapıyı kapattı.
İki oğlan baş başa kalmışlardı.
"İşten çıkarsa ne olacak?"
"Buradaki tüm düzeni yok olacak. Evine geri dönmek zorunda kalacak. Dün konuşurken evin kirasını bile ilk maaşıyla ödeyecekmiş"
Jae suçlar bakışlarla Art'a bakıyordu. İşi kabul etmesini ve Aylin'in kurtulmasını istiyordu. Neden bilmiyordu ama bu kızdan uzak kalma fikri dünden beri aklındaki en son şeydi.
"Jaesoon... Anlamıyorsun. Teklifi kabul etmem demek benim sonum demek."
"Senin.. imkanların çok, paran çok, kaçış yolun çok. Ama Aylin bir kez giderse bir daha dönmez."
Derin bir nefes aldı,
"Ben henüz onu kaybetmek istemiyorum. Ondan hoşlanmaya başlıyorum."
Art'ın gözleri dolmuştu. Son sözler canını azıcık acıtmıştı. Ondan hoşlanıyordu demek.
Üstelik kendisi de ondan hoşlanırken.***
Ertesi sabah Aylin gürültüyle bavulunu odadan çıkardı. Art kanepede, Jae yerde yatıyordu. Bütün gece kızdan ses gelmeyince kapının önünden ayrılmamıştı iki oğlan.
Art yerinden fırladı hemen.
"Bekle, bu ne?"
"Şirkete gidiyorum. Büyük ihtimalle işsiz kaldım. Tekrar bavul toplamayla uğrşamam."
"Aylin..." durdurmak için kızın bileğini tuttu.
"Art üzgünüm vaktim yok."
"Ben bütün gece düşündüm. Ne olursa olsun gidip o reklam filmini çekeceğim. Sonucu önemli değil. Hayallerinin benim yüzümden yerle bir olmasına izin veremem."
Jaesoon ikisini izliyordu birkaç adım ileride. Aylin;
"Nasıl yani?"
"Beni bekle ben de geliyorum." dedi Arthit.
***
Art ve Aylin şirketin CEO'su ile görüştüler. Böylece Arthit reklam filminde oynayacak ve işler yoluna girecek, Aylin de işinden olmayacaktı.
Reklam çekimi iki gün içinde tamamlandıktan sonra üçüncü gün fotoğraf çekimi yapıldı. Bu üç gün boyunca Art, Aylin'in evinde değil menajeri ve birkaç koruma ile beraber otelde kalıyordu. Aylin ve Jaesoon ile görüşmesine kimse karışmıyordu. Üç gün rahat geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇ KALP
RomanceBir kişi aynı anda pek çok kişiye aşık olabilir, her biri nedeniyle aynı şekilde acı çekebilir ve hiçbirini aldatamaz." - Gabriel García Márquez