'hem dertsin hem dermanım
hem yarasın hem merhemim. 'İsmail ve Aslıhan asansörden çıkıp kapının önünde durmuşlardır. İsmailin odası koridorun sağ tarafında, Aslıhanınki ise sol tarafındadır.
İsmail: Sanırım bugünlük maceramız buraya kadarmış ( diyip gülümser. )
Aslıhan: Evet sanırım. Teşekkür ederim yine o kadar zahmet edip beni aldığın için. İyi ki varsın.
İsmail: Lafı bile olmaz. Hadi güzelce dinlen ( diyip gülümser. ) Sette görüşürüz.
Aslıhan: Görüşürüz.
Tam gidecekken hızlıca İsmaile döner ve sarılır.
Aslıhan: Çok iyi geldin bana bugün. Senin gibi bir arkadaşa sahip olduğum için ne kadar şanslı hissediyorum sana anlatamam.
İsmailin morali çok bozulmuştur. Ama çaktırmaz.
İsmail: Ben de kendimi çok şanslı hissediyorum senin gibi bir partnöriçem olduğu için. ( diyip gülümser. )
Aslıhan ve İsmail ne kadar arkadaş olsa bile, İsmailin dili varmıyordur Aslıhana arkadaşım demeye.
•••
Aslıhan duş alıp saçlarını kurutmuştur. Pijamalarını giyip ona gelen çiçeklere bakar ve hayranlarının yazdığı güzel notları okur. Sonra da story atmaya karar verir.
Aslıhan: (Storyde) Bugün de böyle güzel çiçekler karşıladı beni. Çok teşekkür ederim, sayenizde odamın her yanı çiçek bahçesi gibi oldu.
Storyi attıktan sonra kendisine bir kahve yapar. Kahvesini komidinin üstüne koyar ve soğumasını bekler. O sırada da uzanıp tavanı izlemeye başlar. İsmailin onun için yaptığı şeyler geçer gözünün önünden. Onunla nasıl eğlendiğini, onun yanındayken nasıl gerçek Aslıhanı dizginlemeden yaşayabildiğini düşünür.
O tam bunları düşünüp yüzünde tebessümle tavanı izlerken telefonu çalar.
Arayan: Kerem 💕
Kerem:Sevgilim, nasılsın?
Aslıhan: İyiyim.
Kerem: Ben de iyiyim.
Aslıhan: Güzel. Babam Loganı aldı değil mi?
Kerem: Evet on saat önce falan aldı. Ama tabi sen zahmet edip aramadığın için on saat sonra aklına gelmesi normal.
Aslıhan: Güzel.
(sessizlik olmuştur.)
Aslıhan: Kapatıyorum ben. ( diyip Keremin yüzüne telefonu kapatır. )
•••
Çok değil on dakika sonra bir mesaj gelir whatsapptan
Bir yeni mesaj;
Kimden: Kerem 💕
Ben seni asla sevmekten vazgeçmeyeceğim. Sen beni sevmesen bile..Aslıhan mesajı okur ama bir şey yazmaz.
Kendi kendine düşünmeye başlar.Aslıhan: ( İçinden ) Ben neden hala bu adamla birlikteyim ki? Beni aldattı mı? Evet. Benim hayatıma bir yararı dokunuyor mu? Hayır. Bana kötü mü geliyor? Evet. E o zaman neden hala bu adam benim yanımda..
5 dakika sonra
Bir yeni mesaj;
Kimden: Kerem 💕
Sen evde değilken evi temiz tutmak çok zor.. Hemen dön olur mu? ❤️Aslıhan: ( Kendi kendine. )Oldu ya. Adama bak, resmen sevgilisi miyim, yemeğini yapan, evi temizleyen Aysel Abla mıyım belli değil.
Yeni mesaj oluştur;
Kime: Kerem 💕
Evi temizlemek zor oluyordur haklısın. Yarın Aysel abla gelecek evi temizlemeye. Anahtarını ona bırakır evden çıkar gidersin. Sakın Orduya gelmeyi de düşünme, seni hiç çekemeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• 𝙎 𝙐 𝙆 𝙃 𝘼 •
FanfictionBir insan diğer bir insanın kaderiyse, araya kimler girerse girsin, ne kadar zaman geçerse geçsin muhakkak tekrar karşılaşırlar. Tekrar karşılaştıklarında ise hiçbir şey eskisi gibi olmaz ve eskiden başlangıçlardan ziyade sonlara imzalarını atan bu...