'insan unuttuğuyla tekrar tanışabilir..'
Aslıhan çalan alarmını kapatıp yatağında doğruldu. Set bugün çok erken başlayacaktı, çünkü gemide çekimleri vardı. 'Keşke gece o kadar geç yatmasaydım.' diye geçirdi içinden. Kahvesini makinaya koyup yüzünü yıkamaya gitti. Güzelce peelingini yapıp sonra da dişlerini fırçaladı. Son kez kendine bakıp banyodan çıktı.
Kahvesini alıp balkonuna kuruldu. Gece boyunca insanların onu etiketledikleri gönderileri gezdi.
Aslıhan: Ne güzel videolar yapıyorlar ya.
dedi ve birkaç gönderiyi beğendi. Sonra da telefonundan enstrümantal bir şey açıp denizi izlemeye başladı.
•••
İsmail çoktandır uyanıktı. Dün olanları düşünmekten çok uyuyamamıştı. Kafasında her şey silinmişti sanki. Bir tek Aslıhan ve dün yaşananlar kalmıştı. Ya Aslıhan onun kendi kendine söylediği şeyleri duymuşsa, ya aralarına buzdan bir duvar örerse diye düşünmekten kendini alıkoyamadı. Alarm çaldığında derin bir nefes alıp alarmını kapattı. Banyoya gidip yüzünü yıkayıp, dişlerini fırçaladı. O da kahvesini alıp balkona çıktı sonrasında.
•••
Otelde kalan ekip, lobide buluşmuşlardı. Aslıhanın eli ayağına dolaşmıştı. İsmaili görünce ne yapacağını bilmiyordu. Ya dün onu duyduğunu anlamışsa? Ya da daha önemlisi ya Sukha Aslıhansa? Ne yapacağını gerçekten bilmiyordu. 'Akışını bırakmak en iyisi, ne olacaksa olsun.' diye geçirdi içinden ve derin bir nefes aldı.
O kendini telkin etmeye çalışırken İsmail asansörden indi.
İsmail: Günaydın!
herkes İsmaile teker teker günaydın diyordu. İsmailin gözü Aslıhanı aramıştı. Sonunda buluştu gece gözleri, gök rengiyle.
Aslıhan hafifçe gülümseyip başını selam vermek amacıyla eğdi. İsmail de aynılarını yapmıştı.
( İçlerinden )
Aslıhan: Of kesin biliyor işte.. Anladı duyduğumu.
İsmail: Olum kesin duydu. Sıçtın İsmail.
diye geçirdiler.
•••
İsmail sete giderken arabada defterine bir şeyler karaladı.
21 Mayıs/Salı 2020
gök rengi gözlerine bakıyorum da,
hiç ihtimal yok değil lakin
imkansıza yakın..•••
İlk gün set gemide geçiyordu. Bugün sadece Pamuk, Kuzey ve Yıldızın gemideki sahnelerini ve YılKuzun da terapi sahnelerini çekeceklerdi. Gemide çekim çok zor olduğundan birinci ekip çoğunlukla koskoca bir gününü gemi sahnelerine ayırıyordu.
•••
Aslıhan karavanına girdi. Derin bir nefes çekti.
Aslıhan: Off.. Ne çok özlemişim şu kokuyu anlatamam.
dedi Ezoya.
Ezo: Öyle Aslıhan Hanım. Vallahi ben de özlemişim. Hem kokuyu, hem ekibi, hem size makyaj yapmayı.
Kuzey Yıldızı dizisi Ezonun ilk makyözlük deneyimiydi. Ama yeni tecrübelediği bir şey olmasına rağmen, işin adabına hemen öğrenmişti. Ekiple ve oyuncularla arası çok güzeldi. Özellikle Aslıhanla. Aslıhanla çok yakınlardı. Fakat setteyken, Aslıhana hep 'Aslıhan Hanım' demeyi tercih ediyordu. Çizgileri ve idealleri olan çok güçlü bir kadındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• 𝙎 𝙐 𝙆 𝙃 𝘼 •
FanfictionBir insan diğer bir insanın kaderiyse, araya kimler girerse girsin, ne kadar zaman geçerse geçsin muhakkak tekrar karşılaşırlar. Tekrar karşılaştıklarında ise hiçbir şey eskisi gibi olmaz ve eskiden başlangıçlardan ziyade sonlara imzalarını atan bu...