Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ❤️
*Medya, 4ever Falling - Save My Love
(‼️Lütfen medya ile okuyun çünkü medya tamamen Valery' i anlatıyor. ‼️)
Evdeydim. Çalışma masamın üstündeki yığınla duran dava dosyalarıyla bakışırken ve arada gözüm kapalı laptopumun üzerindeki cep telefonuma kayarken evdeydim. Yapmam gereken onca şey varken ve ben hiçbirini yapmazken sadece evdeydim işte.
Liam'dan ve ailemden ayrılıp da yalnız yaşadığım evime, boğucu adliyenin boğucu koridorlarına döneli bir ay oluyordu. Bir aydır tek yaptığım duruşmalara girmek, çalışmak ve arada bir Liam'dan haber almaktı. Sık sık aradığım ya da sık sık aradığı falan yoktu. Hatta Megan ile onunla olduğundan daha çok konuşuyorduk. Geçirdiğim uzun ve yorucu uçak yolculuğunun ardından ilk arayan da ailem veya oğlunun aksine Megan olmuştu.
Döndüğüm hafta geçirdiğim berbat kızgınlık dönemimi anlattığım kişi de yine o olmuştu. Liam ile geçirdiğim zamandan olsa gerek son anda aldığım bastırıcılar işe yaramamış ve beş günlük kızgınlık sürecine girmiştim. İlk kızgınlığımın yaşadığım en acı verici şey olduğunu sanan ben yanılmıştım çünkü ilk kez böyle bir acı çekmiş, bir alfanın varlığına ilk defa böylesine ihtiyaç duymuştum. Acıyla başa çıkamayacağımı anladığımda ise eve kapanıp kendimi omegamın iç güdülerine bırakmıştım.
Kızgınlık geçiren omegalar her anlamda alfalarına ihtiyaç duyardı. Hissiyat, sevgi ya da seksüel boyutta... Alfaları yanında olmayan omegalar ise hem bu yalnızlık hem de doyurulmamış güdüleri yüzünden acı çekerdi. İçimizde bulunan ikincil cinsiyetlerimiz kurtlarla özdeşleşmiş olduğu için çoğu güdüleri ilkeldi.
Cinsellik ve saldırganlık gibi klişe ya da kalıp yargı şeklinde bugüne dek süregelmiş söylemler değildi. Sadece anında doyurulmasını istediği güdüleri doyurulmadığında ortaya çıkan sonuçlar vardı. Acı ve tamamlanmamışlık hissi gibi. Bununla baş etmek için ise yaptığımız şey çok basitti, bastırıcılar işe yaramamışsa ve alfamız yoksa yuva yapıyorduk. (Y.N : Omegaverse evreninde yuva yapmak omegaların kızgınlık dönemini atlatmak için yaptıkları bir şeydir. Şöyle düşünün ; ailenizin ya da sevdiklerinizin eşyalarıyla etrafınızı sarıyor ve bir nevi kendinize güvenli alan yaratıyorsunuz.)
Bunu daha önce asla yapmamış olan ben acıdan kurtulmak adına ipleri omegamın eline bırakmıştım. Ailemin evimde olan eşyalarını yatağıma sermiş ve evden ayrılmadan önce Liam'dan istediğim sweat'ine sarılarak acıyı hafiflemeye çalışmıştım. Son gün sahilde giydiği siyah baskılı sweat'inden yayılan kokusu hem beni rahatlatmış hem de ona olan özlemimi artırmıştı. Bir yandan ise kendime üzülmüş, acizliğmi daha çok fark etmiştim. Yetişkin bir omegaydım yaşıtlarım çoktan alfalarını bulmuş belki de ailelerini kurmuştu. Ben ise yatağımda sevdiklerimin eşyaları ile yuva yaparken küçük bir çocuğun büyümesini bekliyordum. Tam manasıyla acınasıydım.
Dokunmak istemek, ilgiye muhtaç olmak ve sevilmek isteği bir süre sonra baş edilmez bir seviyeye geliyordu. Bedenimin ihtiyaç duyduğu şeyleri verememek ise sadece acının boyutunu artırıyordu. Cinsel tatminsizlik ise en berbatı olabilirdi. Bu tatmini istediğim kişinin kim olduğunu hatırlamak ise sadece kendimden ve olduğum türden utanmamamı sağlıyordu.
Çoğunlukla uyuyarak, yaptığım yuvaya sığınarak ve cinsel açıdan tatmin olmaya çalışarak geçirdiğim beş günün ardından kendime gelebildiğimde kendimi işe vermiş ve her şeyi bir kenara atmaya çalışmıştım. Aklıma Liam gelmediği zamanlara bunu başarmıştım da. Sadece o çocuk aklıma geldiğinde kenara attığım her şey başıma tekrar üşümüş ve beni düşünce sellerinin ortasında bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Alpha
FantasyOmegaverse +18 "Avuç içlerin bile bal kokuyor." 📍Valery Bean 24/27 📍Ethan Liam Walker 15 /18 (Yaş farkı) 01.20