⚫Omegaverse Nedir?
➡️Kısaca açıklayacak olursam kadın, erkek gibi alfa, beta ve omegalardan oluşan cinsiyetler var. Bunlar ikincil cinsiyetler.❗Normaldeki omegaverselerden farklı olarak bu kitaptaki bazı şeyleri, belki de çoğu şeyleri ben uyduracağım.❗
🔴Alfa Nedir?
➡️Kadın ya da erkek olabilirler. Genel olarak omegalarla eşleşirler ama betalarla ya da alfalarla eşleşenleri vardır. Liderdirler, güçlüdürler ve vücutları iridir, kaslıdır. Yılda bir kere kızgınlığa girerler, ilk kızgınlıklarından sonra ise feromonlarını kontrol etmeyi öğrenirler. Feromonlarının omegalar üzerinde boyun eğdirici, sakinleştirici ve omega kızışma dönemindeyse, yakınsa baştan çıkarıcı etkileri vardır. Kadınları hamile kalabilir ve hamile bırakabilir. (Evet kadınlarının çift organı var.). Kızgınlık döneminde enjektör ile bastırıcı kullanabiliyorlar.🔵Omega Nedir?
➡️Genelde alfalara eş olan türdür. Güçsüz ve korunmaya muhtaçtırlar.Kırılgan, naif yapıları ve bedenleri vardır. Bastırıcılar ile kızışma dönemlerini atlatmaya çalışırlar. Toplumda her zaman iyi yerlere gelemezler. Çoğunlukla saygı duyulmazlar. Her ay kızışma dönemine girerler ve kızışma dönemleri onlar için tehlikelidir. Alfalar bu dönemlerde onların feromonlarına kayıtsız kalamaz ve onlara saldırabilirler. Tecavüz vs yüzünden mühürlenen omega sayısı fazladır. Erkekleri hamile kalabilir ama hamile bırakamaz. Feromonlarının alfa üzerinde sakinleştirici etkisi vardır. (Aklıma gelirse sonra yazarım.)⚪Beta Nedir?
➡️Feromonları yoktur ve feromon salgılayamazlar. Beta ya da alfalarla eş olabilirler. Çok nadir olarak omegalarla da eş olabilirler. Ruh eşleri yoktur. Zeki ve çalışkan bir türdür. Genellikle doktor vs gibi meslekler bu türden çıkar. Çok nadir alfa ya da omega doğurabilirler.⚫Ruh eşi?
➡️Alfalar ve omegalar arasında çok nadir gerçekleşen bir durumdur. Omeganın ensesindeki mührü alfanın ısırması sayesinde eşleşirler.Normal durumlarda omega alfaya bağlanır ve alfa hayatına normal bir şekilde devam edebilirken bu durumda sadece eşine bağlı olur.
Merak ettiğiniz ya da anlamadığınız bir şey?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Alpha
FantasiaOmegaverse +18 "Avuç içlerin bile bal kokuyor." 📍Valery Bean 24/27 📍Ethan Liam Walker 15 /18 (Yaş farkı) 01.20