Motanul negru s-a așezat lent în brațele mele, lăsându-mă să îl mângâi după ureche. A început să miaune, iar curând torsul lui a umplut cimitirul de un zgomot plăcut. Neuman de frumos pentru un loc unde sute de sufletele au ajuns, iar alte mii vin să îi plângă.
Pe Antonio l-am pierdut în ziua aia. Pe Fabio l-am pierdut la două zile după ce a ajuns captiv într-un pat de spital.
Doare prea tare ca să poți explica în cuvinte ce simți când cele mai importante persoane dispar din viața ta. Viața doare în general, dar ne aruncăm în alcool, droguri și fumat, iar totul pare să treacă mai ușor.
În cazul nostru cred că iubirea a fost prea puternică, l-a speriat chiar și pe Dumnezeu, așa că mi l-a luat pe Antonio.
— Mami!
Micul brunet mi-a sărit în brațe, ascunzându-și capul în pieptul meu când sora sa a venit supărată. Copii mei sunt totul și amintirea cea mai de preț de la tatăl lor. El nu i-a simțit niciodată cum mișca, nu le-a ales numele și nu i-a ținut în brațe. Și nu o să îi învețe să meargă pe bicicletă vreodată, pentru că e mort și într-un loc mai bun.
Cei doi s-au așezat în poala mea și la scurt timp s-au luat de mână, cum obișnuiau să o facă mereu. Este ceva al lor, al gemenilor. Am privit piatra de mormânt pe care numele lui strălucea încă și am atins fiecare literă cu mișcări lente.
— Tati ne aude?a întrebat micuța
— Mereu. Ne iubește mult pe toți, îi pare rău că nu e aici, am șoptit sarutându-i fruntea.
S-a apropiat și s-a așezat pe jos, începând să vorbească despre ce a făcut azi și cum a citit o cărticică singură. Fratele ei s-a grăbit să o urmeze, iar curând și-au format obiceiul ce o să le rămână toată viața amândurora. Nu e o rușine să plângi, e omenesc să o faci când sufletul tău a fost spart în mii de bucățele.
Iar eu am plâns mult pentru Antonio. O fac și o să fac asta toată viața, dar nimic nu se compară cu zâmbetul copiilor ce îmi fac ziua mai frumoasă.
Nu știu de ce m-am născut drept o fiică de capo, nu am cerut asta vreodată. Ar trebui să avem drepul la alegere, mi se pare egoist ca unii să trăiască o viață în liniște cu persoana iubită, iar restul să o plângă pe a lor în timpul ăsta. Nimic nu este drept, viața este un drum cu multe curbe ce sunt luate la limită, iar uneori nu le poți lua și ieși în decor.
Pentru noi doi viața a semnificat doar dorință, durere și, la finalul ei, iubire veșnică. Pentru că eu o să îl iubesc toată viața, iar el o să ne vegheze de sus, zâmbind spre copii săi. Îmi pare rău că nu au tată, că nu o să îi simtă atingerea, iar de privit o să o facă doar în poze. Antonio ar fi fost un tată perfect.
Ce nu te omoară te face mai puternic. Te iubesc, amore, pentru eternitate. Copii tăi te adoră, iar după războiul sângeros pe care l-ai lăsat în urmă Italia a devenit un câmp de luptă, dar o să își revină cumva. Totul este ca tu să zâmbești acolo sus și să te simți fericit, nu aș putea trăi știind că Raiul nu îți este casă.
Sânge pentru sânge și suflet pentru suflet.
CITEȘTI
Mafia Italiana
Action„ În cazul nostru cred că iubirea a fost prea puternică, l-a speriat până și pe Dumnezeu " Lupta dintre două mafii ar trebui să te atenționeze că lumea se va prăbuși ușor, dar sigur. Isabela Regazzi s-a trezit prinsă între rațiune și iubire, famil...