10/Ameliyat

59 7 0
                                    

●Flashback●
"Iseul~ah? İyi misin? Beni duyuyor musun? Aç gözlerini lütfen" Iseul gözleri kapalıyken başında endişeli şekilde onunla konuşan Seokjin'in sesini duydukça gülmemek için kendini zor tutuyordu. "Hadi ama daha beraber oynadığımız video oyunlarını tamamlayamadan gidemezsin bana kim yardım edicek" masumca dediği şey yüzünden kendini tutamayıp gülmüştü Iseul ve gözlerini açarak karşısında ona tepeden bakan Jin görüş açısına gridi. "Kandırdııım!" Diyip güldüğünde Seokjin kollarını birbirine dolayarak dudaklarını büzüp küçük bir çocuk gibi somurtmuştu. "Kızma amaaa~! sadece şaka yaptım" Iseul kollarını ona sararak başını omzuna koydu. Bir süre ikiside önlerinde az önce Iseul'un boğulma şakası yaptığı havuzdaki suyu izlediler. "Çok korktum" Iseul sevgilisinin konuşması ile başını kaldırıp yandan ona baktı "bir an gerçekten öldün sandım" Iseul Seokjin'in dediği şeye gülüp yanağına kocaman bir öpücük konudururken "ben seni asla bırakamam ki!" Dedi.
●Flashback End●

"Hastanın nesi var?"

"A-akciğerle-lerinde tümör olduğunu sö-söylemişti bir anda ba-bayıldı"

"Acil genel tarama yapılsın hastaya çabuk! Vakit kaybetmememiz gerek!"

"Siz hastanın nesi oluyorsunuz?"

Iseul beyaz önlüklü doktordan gelen soruya cevap vermeye ilk tereddüt etsede gözleri bileğindeki dövmeye kaydı ardından hemen cevap verdi

"N-nişan-anlısıyım"

Doktor çıkan sonuçlara hızlıca bakıp

"Ameliyattan kalkma şansı çok düşük olsa da başka yolu yok acil ameliyata alıyoruz. Siz ailesine haber verirsiniz" Iseul'u gerisinde bırakan doktor

"Ameliyathaneyi hazırlayın!" Dedi.

Iseul'un beyni hafizasındaki 5 saat önce yaşadıklarını bir kez daha film şeridi gibi başa sarıp zihninin oynatma tuşuna basmıştı. 5 saat önce kapanmış ameliyathane kapısının önüne çökmüş dolu gözleri ile kapıdan gelecek en ufak hareketi bekliyordu. Ve sonunda o beklediği hareketlilik olmuş ameliyathanenin kapısı açılmış ve doktor dışarıya çıkmıştı. Iseul gördüğü beden ile hemen ayağa kalktı. Doktor yüzündeki endişeyi gizkemeye çalışıp soğukkanlı bir tavırla konuştu

"ameliyatı lehimize çevirmeyi başardık tümörün yaklaşık %10luk kısmını alabildik fakat"

"F-fakat?" Iseul korkarak doktorun söylediği son kelimeyi tekrarlamıştı.

"Önümüzdeki son 24 saat çok kiritik uyanmama ihtimali yüksek ama eğer uyanırsa hızlı ilaç tedavisi ile tümörleri tamamen eritebiliriz ama dediğim gibi her iki duruma da hazırlıklı olmalıyız"

"P-peki onu görebilir miyim?"

Orta yaşlarını geçmiş doktor karşısındaki genç kıza burukça gülümsedi ve

"Evet ama sadece 5 dakika hemişerlere söyle onlar içeri girerken sana yardımcı olsunlar"

Iseul gözleri sevinçle parlarken karsisindaki doktora sıkıca sarıldı. Doktor şaşırsada genç kızın sarılmasına karşılık verdi. İnsanların tek başlarınayken ve çaresizken en çok sarılmaya ihtiyaçları vardı.

Stawberry Milk//Kim Seokjin♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin