Miután Fizzyvel ettünk, a nappaliban maradtunk és a tv mellett beszélgettünk. Közben apa is hazaért és ő is csatlakozott hozzánk, így el is telt néhány óra. Fél hét körül anya feltápászkodott, hogy menjen teregetni, vele együtt pedig apa is távozott, hogy szereljen odakint valamit. Fizzy a vállamra hajtotta a fejét, ahogy ücsörögtünk a kanapén.
- Olyan fura, hogy elköltöztél. - szólalt meg egy viszonylag hosszúra nyúlt csend után, a hangja kicsit szomorkásan csengett.
- Nekem is. - feleltem őszintén és eltűnődtem egy pillanatra. - De egyszer ennek is el kellett jönnie, te is olyan gyorsan nősz felfelé. - sóhajtottam.
- Ne is mondd, bele se akarok gondolni, hogy egyszer én is tizennyolc leszek. - szorította össze a szemeit.
- Annyira nem rossz azért. - nevettem el magam, miközben bekapcsoltam a velünk szemben lévő tv-t.
- Ne hazudj. - bökte meg az oldalamat, majd témát váltott. - Teen wolf?
- Tudod te mi a jó, hugi. - bólintottam büszkén.
Nagyjából a második rész közepénél tartottunk, amikor csengettek, így Fizzy megállította a lejátszást és felnézett rám.
- Várunk valakit?
- Nyisd ki és meglátod. - válaszoltam egyszerűen, mire vonakodva bár, de feltápászkodott és az ajtóhoz sétált, majd hallottam, ahogy kitárja. Aztán egy meglepett sikítást.
- Harry? Hogy kerülsz te ide? Úristen! - kiabálta a húgom, amin elmosolyodtam és felálltam, hogy közelebb léphessek, ezáltal rájuk látva.
- Szia, tündér. - hajolt le a göndör hajú, amire Fizzy azonnal a nyakába ugrott.
- Úristen! - ismételte magát a húgom, majd lassan elengedte Harryt. - Mit csinálsz te itt? - kérdezte elképedve.
- Louis meghívott. - közölte, mintha mi sem lenne természetesebb.
- Ez most valami vicc? - kapta felém a fejét Fizzy.
- Egy egyetemre kerültünk és úgy alakult, hogy szobatársak lettünk. - avattam be végre a nagy titokba.
- Ez kész! - hitetlenkedett tovább a húgom. - Szólok apának, anya gondolom már tud róla. - vetett rám egy mindent tudó pillantást, majd el is tűnt.
- Szia. - fordultam a göndör hajú felé, akinek kirajzolódtak a gödröcskéi az arcán, ahogy felére csökkentette a távolságot közöttünk.
- Szia, Lou. - simította meg az arcomat, amire éreztem, hogy máris háromszor annyira gyorsan ver a szívem, mint eddig.
- Öhm... - köhintettem zavartan. - Nagyon örül neked. - utaltam Fizzyre.
- Én is örülök, hogy itt lehetek. - biccentett.
- Nézd, tényleg itt van Harry! - vezette hozzánk apát a húgom, aki a kezét nyújtotta az említett fiúnak.
- Jó látni, Harry. - köszöntötte. - Nem gondoltam, hogy valaha újra foglak. - tette hozzá jókedvűen.
- Hogy őszinte legyek, én sem. - értett egyet a göndör hajú, majd anyát is üdvözölte.
-
A családom ragaszkodott hozzá, hogy vacsorázzunk együtt Harryvel, így miután ettünk és mindenki kellően kicsodálkozta magát azon, hogy itt van, felmentünk a szobámba, csak mi ketten.
- Jól vagy? - érdeklődött, miközben mindketten helyet foglaltunk az ágyon.
- Persze. - helyeseltem, majd ránéztem. - És te jól vagy?
YOU ARE READING
if i could fly 2 ; ls
FanfictionLouis Tomlinson a gimi befejezése után legjobb barátai, Niall és Grace oldalán egyetemen folytatja a tanulmányait. Arról viszont fogalma sincs, hogy az otthonától távol milyen ismeretlen ismerősökkel fogja összesodorni őt a sors. A kérdés csak az, h...