Szombaton hasogató fejjel és extrémen kiszáradva ébredtem. Néhány perces szenvedés után megdörzsöltem a szemem és a hajamba túrva feljebb tornáztam magam a matracon, hogy hátra tudjak dőlni, miközben az éjjeli szekrényen lévő vizes poharamért nyúltam... volna, ha a saját szobámban vagyok. Összezavarodva bámultam ki az ablakon, amin már fel volt húzva a redőny. Teljesen kiesett, hogy nem a saját ágyamban aludtam el este. Ahogy jobban elgondolkoztam, elég sok fekete folt volt a fejemben a tegnap éjszakával kapcsolatban.
- Jó reggelt, haver! - szólt a mély hang az ajtó felől.
- Hány óra van? Miért vagyok itt? Tudnál adni inni? Mármint vizet, ha lehet. - hadartam, aztán egy ásítást elnyomva kimásztam az ágyból és kinyújtózkodtam.
- Tessék. - dobott felém Zayn egy palack ásványvizet, majd a fotelbe huppanva folytatta. - Este elindultunk sétálni tőletek, miután elfogyott minden, amit vittem és találtál a konyhátokban, aztán közelebb volt ide, mint hozzátok, szóval itt kötöttünk ki. Utána elaludtál a kanapén, úgyhogy behoztalak ide. Igazából ennyi, most fél egy van. Niall hívott, hogy mi újság, azt mondta, lenne ma próbátok.
- Ó, tényleg. Megbeszéltük, hogy bemegyünk a hangszerboltba. - bólintottam. - Írok neki, de előbb kell egy cigi. - jelentettem ki.
- Menjünk. - intett. A teraszra kiérve megcsapott a délutáni napsütés, ami a friss levegővel együtt némileg segített a fejfájásomon. Zayn mindkettőnknek meggyújtott egy szálat, amit hálásan elfogadtam és beleszívtam a sajátomba.
- Sokat ittam? - törtem meg az elnyúló csendet.
- Eléggé. - nevette el magát, a tarkóját megvakarva. - Jó ideje nem láttalak már ilyennek. - tette hozzá, a hangjában alig észrevehető éllel.
- Ja, mert már leszoktam róla. Nem tudom mi volt ez, kiesett egy csomó minden, baszki, mintha tizenöt lennék. - ráztam meg a fejem. - Mondtam valamit?
- Mire gondolsz?
- Tudod, mire gondolok. - forgattam meg a szemem.
- Beszéltél Harryről, de hogy őszinte legyek, a nagyobb részét alig értettem. De nem volt semmi különleges, csak annyit mondtál, hogy megint elrontottad, ezt többször is. Meg hogy hiányzik. Tényleg úgy érzed, hogy elrontottad? - nézett a szemembe komolyan.
- Hát elég egyértelmű, nem? - röhögtem el magam kínosan, majd elnyomtam a csikket és a kukába dobtam. - Nem is beszélgetünk, Zayn. Ez így egyszerűen csak szar és nem tudom, hogy változtassak rajta, nem akarom, hogy rosszabbul érezze magát miattam. Nem tudom, mennyire viselné meg lelkileg, ha megint elkezdenénk valamit egymással.
- Nem hiszem, hogy az rosszabb lenne, mint látni téged minden egyes nap, bármiféle kapcsolat nélkül.
- Ebben nem vagyok annyira biztos.
- Miért gondolod azt, hogy jobb neki nélküled? Szeret téged, Louis, nyilvánvaló, hogy az tenné neki a legjobbat, ha veled lenne.
- Egy párkapcsolat túl sok lenne most.
- Neki vagy inkább neked? - kérdezte oldalra döntött fejjel, amire elfordultam.
- Jó lenne enni valamit. Rendeljek vagy elugrunk valahova?
- Menthetetlen vagy. - préselte össze a száját hitetlenül.
YOU ARE READING
if i could fly 2 ; ls
FanfictionLouis Tomlinson a gimi befejezése után legjobb barátai, Niall és Grace oldalán egyetemen folytatja a tanulmányait. Arról viszont fogalma sincs, hogy az otthonától távol milyen ismeretlen ismerősökkel fogja összesodorni őt a sors. A kérdés csak az, h...