A választásom végül egy ilyen ruhára jutott:
Nem szeretek magamutató lenni, viszont szerettem volna, ha már hírességek közé megyek, akkor ne csak az maradjon meg nekik, hogy 'Patricia, a büfés lány'. A hajamat kivasaltam, majd engedtem, hogy a vállamra omoljon.
*Payton szemszöge*
Az utolsó pillanatba értem oda a megbeszélt helyre. Már szinte mindenki ott volt, de még valaki hiányzott. Toni. Eléggé megfigyeltem, hogy mennyire szép lány. De nem szeretnék vele összejönni. Csak barátkozni. Aztán majd meglátjuk, hogy mit hoz a sors. Egy fekete pulcsit, és egy fekete szaggatott nadrágot vettem fel. Ahogy láttam, a többiek se túlozták el, kivéve a lányok. Fura volt őket szoknyába látni. Ahogy láttam Toni, és Patricia együtt jöttek, és meglepődöttséget véltem felfedezni a szemükbe. Ja igen... Arról lehet, hogy elfeledkeztünk, hogy még pár rajongó is jön.
*Patricia szemszöge*
Toni és én együtt érkeztünk meg. Eléggé meglepődtünk, mikor láttuk, hogy rajongók is jöttek. Már kezdtem kicsit is különlegesnek érezni magamat, hogy elhívtak, de akkor megláttam őket. Pontosabban egy lányt. Akiről később megtudtam, hogy Olivia a neve. Na de had mutassam be nektek a kinézetét:
Én éreztem magam kellemetlenül. Kb. egy évvel lehetett nálam idősebb. Így hát ez egy kicsit túlzásnak tűnt. A fiúk mondjuk biztos ilyen rajongókról álmodnak. Akinek egyszer szólsz, és már az ágyadban termett... Tudjátok, hogy kikre gondolok. :) Na de én most csak vicceltem... Nem gondoltam komolyan. Elején még minden rendben volt. Aztán jött az üvegezés... Először Josh pörgetett. Hermosa-nál állt meg. -(Olivia egyik amolyan 'csatlósa')
-Felelsz vagy mersz? - kérdezte Josh.
-Felelek. -mondta félve a lány.
-Okés.. Hány fiúval csókolóztál már életedben? - nézett a fiúkra mire az összes 'huuu'-zni kezdett.
-Hát.. - jött zavarba Hermosa. - Azt hiszem 13.. - ő volt a legidősebb azt hiszem.. Talán 17 volt.
A fiúk először döbbenten néztek rá, majd folytatódott a játék. Egészen jó volt addig, míg Bryce-nak a pörgetése Payton-nél állt meg.-Felelsz vagy mersz? - tette fel a kérdést Bryce, amit ma már vagy századjára hallottam..
-Merek. - válaszolta lazán Payton, majd hátradőlt.
-Csókolj meg egy lányt. - mosolygott Bryce. Payton egyre csak közeledett. Mikor már azt hittem, hogy én vagyok az, hirtelen jobbra fordult és egyenesen Toni-hoz fordult, majd megcsókolta. Őszintén rosszul esett, hogy nem engem választott. Először Toni csak elképedve nézett maga elé, majd elmosolyodott. Annyira telt az idő, hogy észre se vettem, hogy lassan közeleg az 1 óra.
*Payton szemszöge*
A fiúknak egy remek fogadás jutott az eszükbe. Ami egyenesen hozzám szólt. Mégpedig: Hódítsam meg Patríciát, feküdjek le vele, majd szakítsak az említett lánnyal. Mivel már volt töltés a fejemben, így igent mondtam.
Guys! Remélem tetszett ez a rész. Lehet vannak benne hibák, valamiért most fáradtabb vagyok. Lehet azért mert beteg lettem.. Idk.. Lehet holnap már hozom is a kövi reszt. Addig is byeeee
YOU ARE READING
Gondoltad volna? ~Payton ff~
Fanfiction-Gondoltad volna, hogy egyszer egy Patricia-hoz hasonló lány fogja a 'tökéletes barátnő' t játszani?? - kérdezte tágra nyilt szemekkel. -Nem. Azt sem gondoltam volna, hogy egyszer valaki a barátnőjének tudhatja. - feleltem zavartan. Ez volt a fájó...