'Tetszett ez a dolog'

800 22 7
                                    

*Payton szemszöge*

Reggel arra keltem, hogy majd felrobban a fejem. Eszméletlenül fájt. Felnyitottam a telefonomat, mivel jött egy jó pár értesítés. Miután kitettem Insta storyba, hogy felkeltem, a Messenger-re is fellátogattam. Láttam, hogy jó páran küldtek hangüzenetet, ami csak azért volt furcsa, mert sose szoktak. Mikor belehallgattam, akkor jöttem rá... Ezen én vagyok, ahogy beleegyezek egy fogadásba. Őszintén tetszett ez a dolog. Patricia-t kell megfektetnem. Valószínű nem lesz nehéz, mert eléggé egy könnyű eset. Vagy csak annak tűnik.

*Patricia szemszöge*

Reggel felkeltem, majd felöltöztem. Az outfitet most se túloztam el. Egy libafos színű póló, és egy hozzá hasonló nadrág. Csak hogy el tudd képzelni:

 Csak hogy el tudd képzelni:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd elindultam.

...

Mikor odaértem még csak Payton-t láttam ott.

*Payton szemszöge*

Én voltam az első aki odaért. Direkt. Mert tudtam, hogy most tudnánk beszélni pár mondatot. És hát jól gondoltam. A következő pillanatban pedig megérkezett. Kezdődjön a hódítás. -gondoltam magamban.

-Patricia, ugye? - kérdeztem mosolyogva.

-Igeen. -válaszolta megszeppenve.

-Payton. - nyújtottam a kezemet.

-Tudom. - nézett rám hülyén.
Még hogy könnyű eset. Mikor elfogadta a kezemet melegség töltette el a testemet. Mármint... Úristen Payton, de egy nyomorék vagy. Egyszerűen csak meleg volt a keze. Értitek? Tökmindegy.. Mivel megérkeztek a többiek, ezért bement a fiúk pedig kérdezgetni kezdtek.

-Naa emlékszel az előző estére? - kérdezte nevetve Josh.

-Nem. De hallottam a hangüzenetet. - kacsintottam egyet, mire mindenkiből kitört a nevetés.

-Sziasztok. - ért ide Toni. Majd miután mindenki köszönt neki, együtt mentünk be.
Patricia egy öleléssel köszöntötte a lányt, amit ő szívesen elfogadott. Majd szép lassan beálltam a helyemre, és vártam a rajongókat. Legyek őszinte? Egyáltalán nem volt kedvem jópofizni. Másnapos is voltam, illetve egészvégig a fogadás járt az eszembe. Vajon hogy kezdjek neki? Tényleg ennyire lekezelő? Vagy csak meg volt lepődve? Majd kiderül. Gondoltam az ebéd szünetben odamegyek, és valahogy beszélgetést kezdeményzek, ami majdnem sikerült...

Gondoltad volna?  ~Payton ff~Where stories live. Discover now