'Dögölnél éhen'

1.6K 31 5
                                    

Reggel felkeltem, és már indultam volna le a fürdőbe, azzal a szándékkal, hogy lefürdök, és hajat mosok. Majdnem összejött. Mielőtt még bármit is tehettem volna, egy kéz ragadott meg.
-Siess! Elfogsz késni!! - felelte egy kicsit harcias hangon az anyukám.

-Jó jó. Sietek. - nevettem fel, mivel imádom mikor aggódó fejet vág.

Pár tény rólam, ami még fontos lehet: 15 vagyok, Patricia a nevem, és lights out tour-os büfébe fogok dolgozni. Nyári munka :). Valószínű most minden velem egy idős lány féltékeny lesz, de sztem ez nem nagy dolog. Egészen bírom a lights out tour-os fiúkat, de azért fan nem vagyok. Na de mindegy is. Mivel mint már mondtam büfébe dolgozok, ezért egy fekete trikót, és egy fekete farmert vettem fel. Soha se sminkeltem, mivel minek kéne? Én nélküle is szeretem magamat. Legfeljebb egy kis szájfény, és szempilla spirál. Az egész rendezvény 10:00-kor kezdődött, de nekem már 9:00-re ott kellett lennem, mert még elő kellett pakolni az ételeket.

...

Egy jó pár ember idejött már, és kértek mindenfélét. Aztán egyszer csak megláttam személyesen is Payton Moormeier-t. Én kis naiv... Azt hittem, hogy majd tudok nem rá figyelni. Majdnem. Az emberek álltak a sorba, én pedig csak dermedten álltam, és néztem magam elé. Egyszer egy női hangra lettem figyelmes

-Ide figyeljen. A lányom itt vár már egy jó ideje. Mi a tököm baja van magának? - kérdezte felháborodottan.

-Dögölnél éhen.. - suttogtam magam elé. Mármint a nő. Haha.

Remélem tetszik az első rész. Lehet van benne egy két hiba, de engedd meg, hogy az időre fogjam. Negyed ötkor (hajnalban) ugrott ki a fejemből az ötlet. Mi lenne ha..? És woaah.. Így íródott az első rész. További jó olvasást!❤️

Gondoltad volna?  ~Payton ff~Onde histórias criam vida. Descubra agora