'Jó ég'

645 20 9
                                    

Mielott meg el kezdenénk... Ez a rész ez így omggggg. Igen, végre csókolózni fognak :). Próbáltam meg húzni egy kis ideig, ezt a 'szerelmesdi' (ezt régen hallottam valahol xdd) dolgot, de mivel elojott a fangorcsom, ezért muszáj csókolózniuk. Jó szórakozástttttt.

*Payton szemszöge*

Úgy gondolom most már itt az ideje, hogy lépjek még egy lépést Patricia felé. Talán rosszul döntök, és elbaszom az egész fogadást. Talán visszacsókol, megfektetem, és minden jó lesz. Vagy talán... Jó, nem fogok még ezernyi lehetőséget írni. Ennyi pont elég lesz, hogy megértsétek, mire célzok. Gyors felvettem egy fekete pulcsit, hozzá pedig egy szakadt nadrágot.

...

Mar itt vagyok egy órája a Lights-on (lights out tour), és már kezdenek fogyni az emberek. Emlékszem még legelső nap féltem, mert azt hittem, hogy alig lesznek majd rajongók itt. De tévedtem. Szerencsére.

*Patricia szemszöge*

-Kérek egy szendvicset. - ért oda a pulthoz egy kb. 12 éves csaj.

-Szia. Rántott húsos, vagy esetleg egy párizsis? - próbáltam figyelmen kívül hagyni le néző tekintetét.

-Sonkás nincs? - nézegette az óráját.

-De van. - fújtam ki a levegőt. Nem csak hogy ciki a helyzet, de még nagyképű is. Csodás.

-Akkor rántott húsosat. -mosolygott rám gúnyosan.

-Oké. - néztem rá úgy, mintha most megsértődtem volna a 'beszólásán'. - 600 forint lesz (tudom, hogy ott nem Ft van xdd). - adtam oda neki a sonkás szendvicset. Miután kifizette jött a következő vendég. Ez így ment egész 17 óráig.

-Várj. Kitalálom min gondolkodsz. - jött oda Payton hozzám.

-Na min? - néztem rá mosolyogva.

-Végre eltakarodtak a buzi vendégek. - nézett rám nyertes mosollyal.

-Valahogy úgy. - indultam meg az ajtó felé.

-Megyünk együtt? -nézett rám boci szemekkel.

-Megyünk.

-Ez azz. - motyogta maga elé.

-Hmm? -kérdeztem vissza, pedig nagyon is jól hallottam.

-Semmi semmi. -rázta meg a fejét.

...

-Bejössz? - kérdeztem meg tőle, mikor az ajtóhoz értem.

-Ahha. - lépett be. - Tudod gondolkodtam kettönkről. - ült le. - és végül erre jutottam. - hajolt egyre közelebb, majd egymásnak érintette ajakinkat.
Persze visszacsókoltam. Szép lassan át fogtam a nyakát, mire ő a derekamnál fogva húzott magához közelebb. Az idilli pillanatunkat egy ajtó csapódás zavarta meg.

-Megjöttem. - kiabálta el magát anyu.

-Helló anya. - néztem rá enyhén lihegve.

-Áhh szia Payton. - nézett rá a fiúra.

-Hello. - köszöntötte aranyosan Payt.

-Csillog a szád. - szólalt meg anya Payton-t fürkészve. - A tiéd pedig kevésbé. - mosolygott anyu rám.

-Payton, mi lenne ha felmennél a szobámba? - kezdtem el tolni a lépcső felé.
Mikor hallottuk, hogy becsapódott az ajtó neki kezdtem:

-Megtudom magyarázni....

-Nem kell. Teljesen rendben van. Szerelmesek vagytok.

-Mi nem... - próbáltam közbeszólni, de inkább hagytam.

-De ha összetöri a szívedet megtaposom. - fejezte be anyu.

-Jó ég. - nevettem el magam. - Oké.

Gondoltad volna?  ~Payton ff~Where stories live. Discover now